Hopen Skrevet Januar 10, 2009 Skrevet Januar 10, 2009 Hei! Vurderer å kjøpe en 91mod e30 320 cab. rust fri! Bilen har gått 200 000km. Skal på eu-ok på mai, men bilen har knapt gått noe siden sist eu. Det som er feil er at det er litt fuktighet inni, lekasje fra tannstang, turteller og kjørekomputer virker ikke. Skal få bieln til ca 30k. Da lurer jeg på ca hva som må gjøres for å fikse disse feilene, og evt hva det koster? Håper noen kan hjelpe meg:)
Hopen Skrevet Januar 11, 2009 Forfatter Skrevet Januar 11, 2009 Bilen skjevsliter dekk. Jeg spurte en bmw-mekaniker å han sa at det ikke var like mye justering på hjulstillingen på cab så eneste løsning var orginal fjærer! er dette sant?
Hopen Skrevet Januar 13, 2009 Forfatter Skrevet Januar 13, 2009 Neon som kan svare meg? Haster litt, skal muligens kjøpe bilen til hælga:P
325icab_88 Skrevet Januar 13, 2009 Skrevet Januar 13, 2009 Fukt inni kommer muligens av lokkene i gulvet bak forsetene. Disse har en tendens til å rust eller løsne. E30 sliter dekk ved senking. Får vel kjøpt camber justering på Koed om jeg ikke husker helt feil
Hopen Skrevet Januar 13, 2009 Forfatter Skrevet Januar 13, 2009 Fukt inni kommer muligens av lokkene i gulvet bak forsetene. Disse har en tendens til å rust eller løsne.E30 sliter dekk ved senking. Får vel kjøpt camber justering på Koed om jeg ikke husker helt feil Ok, men da vet jeg litt.. Har du en link til de camberjusteringene? finner de ikke jeg. Går kjørecomputer og turteller på samme sikring? Disse datt ut samtidig, eller kan det være noe annet?
vildrin Skrevet Januar 13, 2009 Skrevet Januar 13, 2009 sku gjerne ha hatt link til disse camber justeringene
laxen Skrevet Januar 13, 2009 Skrevet Januar 13, 2009 http://www.k-mac.com.au/pages/camber_caster/camber.htm di nr.5 der, gsbildeler selger slike tror jeg.
325icab_88 Skrevet Januar 13, 2009 Skrevet Januar 13, 2009 Koed: E30--> Nye deler --> Tuning --> Understell --> Foringer
Hopen Skrevet Januar 13, 2009 Forfatter Skrevet Januar 13, 2009 Det var dyrt:P Men noen som har peiling på d med turteller og kjørecomputer, og tannstanga?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå