Wolfeh Skrevet Januar 10, 2009 Skrevet Januar 10, 2009 Hei, har lagt merke til noe merkelig med varmeapparatet på min e34. Er det som blåser "rett" fram en del av anlegget som blåser friskluft eller skal det blåse varmt/kaldt her også? Plager meg noe grenseløst at når jeg skrur over på den så blåser det bare kaldt.
kbteknik Skrevet Januar 10, 2009 Skrevet Januar 10, 2009 du kan stille hjulet i midten på varmt eller kaldt..
///MPower Skrevet Januar 10, 2009 Skrevet Januar 10, 2009 er ikke alle som kan velge om det skal komme varmt eller kaldt der. på mine gamlebiler så var det ikke mulighet for å få varmt der. men de var jo fra 89 og 90 så kan være det ikke var på tidlige modeller på m5en så er det mulighet for å stille den på varmt der.
kbteknik Skrevet Januar 10, 2009 Skrevet Januar 10, 2009 jeg har 92 mod og der kan man... men det stemmer at det ikke er alle modeller der kan...
Wolfeh Skrevet Januar 10, 2009 Forfatter Skrevet Januar 10, 2009 Merkelig det der. Alle hjulene står på det varmeste. Det kommer varmluft fra frontrute hullene og de som går til beina. Men så fort jeg prøver de som går rett fram så kommer det kald luft ut. Kan dette ha noe mer sirkulasjon av vannet? Eller er det bare sånn? Dette er en 91 modell forresten.
kbteknik Skrevet Januar 10, 2009 Skrevet Januar 10, 2009 på noen e34 er det bare sån, hvis der ikke er en temp velger imidten av de, da har du vinteraircondition.. hehe
Wolfeh Skrevet Januar 10, 2009 Forfatter Skrevet Januar 10, 2009 Jeg har ikke AC forresten Bare varm/kald luftblåse drit. Det i midten stiller bare styrken på vifta.
kbteknik Skrevet Januar 10, 2009 Skrevet Januar 10, 2009 du har mulighet for en kald vind ihvertfald... varmereguleringen sitter mitt i mellem varmeutblåsningerne hvis du har det,
Wolfeh Skrevet Januar 10, 2009 Forfatter Skrevet Januar 10, 2009 Nope, har bare en varm/kald for hver side. Tror nok det er aircondition du tenker på i allefall. Nei, da får jeg lese litt i bokji
Sir Hofstad Skrevet Januar 10, 2009 Skrevet Januar 10, 2009 Hei, har lagt merke til noe merkelig med varmeapparatet på min e34.Er det som blåser "rett" fram en del av anlegget som blåser friskluft eller skal det blåse varmt/kaldt her også? Plager meg noe grenseløst at når jeg skrur over på den så blåser det bare kaldt. Har du ikke et temphjul i mellom de to lyrene er det bare ventilasjonskanaler, altså bare kaldluft.
Wolfeh Skrevet Januar 10, 2009 Forfatter Skrevet Januar 10, 2009 Nei jeg har bare den med 3 forskjellige velgere til venstre. dvs Opp mot frontrute. Rett fram mot fører. Og ned mot beina. Etterfulgt av et varmehjul, hastighets hjul, og enda et varmehjul. Så da har jeg bare ventilasjonskanaler på de som blåser rett fram?
tofter Skrevet Januar 10, 2009 Skrevet Januar 10, 2009 Men jeg har dette temphjulet ved siden av de som blåser rett frem. og uansett om jeg stiller de på rødt kommer det fortsatt kaldluft.. Har lurt på dette lenge..
Glenno Skrevet Januar 10, 2009 Skrevet Januar 10, 2009 er ikke alle som kan velge om det skal komme varmt eller kaldt der. på mine gamlebiler så var det ikke mulighet for å få varmt der. men de var jo fra 89 og 90 så kan være det ikke var på tidlige modellerpå m5en så er det mulighet for å stille den på varmt der. Jepp stemmer bra. På min gml e34 520 89 lurte jeg også på dette da det kom kald luft over de ventilene normalt sett står over cd spilleren selv om denne sto på varmt. På min e34 93 har jeg et hjul imellom utakket over cd spilleren som styrer varmen og der kommer det varm luft.
Wolfeh Skrevet Januar 10, 2009 Forfatter Skrevet Januar 10, 2009 Akkurat sånn har jeg også, men jeg tror ikke jeg har den du har satt en ring rundt. Må sjekkes.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå