_AleX_ Skrevet Januar 10, 2009 Skrevet Januar 10, 2009 -Selger ei mauell dieselpumpe . til 524td/324td. -Selger også 1 stk e34 org bakfanger. Fargen er diamant svart. Har også ein del andre 524 deler liggane, så berre spør om du treng noko, så skal eg sjå ka eg har
jallaask Skrevet Januar 13, 2009 Skrevet Januar 13, 2009 er ikke enkelt og selle deler nå tildags. skal vi ta oss noen timer på lørdag og begynne og demontere dei to motorane på mork så vi blir kvitt det vi ikke skal ha!
_AleX_ Skrevet Januar 13, 2009 Forfatter Skrevet Januar 13, 2009 Sant det... skal berre ha vekk det eg ikkje har bruk for, så selger dieselpumpa og bakfangeren so står og tar opp plass... HAr allerede solgt den Automatiske pumpa skal sende den lørdag. Vi kan ta oss noken tima då ja. Eg ska ta av litt div av motorane so eg skal ha liggande om eg får bruk for det...
phav Skrevet Februar 4, 2009 Skrevet Februar 4, 2009 Har du bunnpanne i alu til e34 524+eksosmanifold? Mvh Petter
Gjest Skrevet September 5, 2009 Skrevet September 5, 2009 har sendt deg pm men ikke fått svar. er int i pumpa..fort..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå