Vagabond Skrevet Januar 10, 2009 Share Skrevet Januar 10, 2009 Selger min BMW 528i E28 1987 modell pga kjøp av nyere bil Nok 22000,- Den er Diamantsort metallic 181 Den har rust på de kjente stedene som i skjermene ved støtdempertårnene og i sammenføyningene ved kanalene under, ikke noe som går på bæreevne eller som blir anmerket på EU kontroll Der er splitter nye piggfrie vinterdekk på, gode sommerdekk på Borrbet A 8,5x16" foran og 9x16" bak Sky setetrekk i skinn imitasjon Ikke senket. Nylig skiftet olje på motor, girkasse og kardang Bilen selges slik den er, den er jo ikke ny, men jeg mener det ikke er noe galt med den annet enn at lampen for bremseklosser lyser pga at ledningen mangler... Bilen er i drift i Trondhjem. Kontakt Bertin på 99317267 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kawaman Skrevet Januar 11, 2009 Share Skrevet Januar 11, 2009 Gjerne flere bilder av bilen. Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vagabond Skrevet Januar 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2009 Legger til bilder, men de kommer ikke med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vagabond Skrevet Januar 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2009 Ordna seg, Og der er bakfanger og pent brukte lykter bak nå... Det bildet jeg hadde av det ble så blurry at jeg ikke gadd å legge det til. Vinterfelgene er på det ene bildet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Januar 13, 2009 Share Skrevet Januar 13, 2009 du som var i kristiansund og henta borbet felgene? isåfall så er de 7,5x16 foran. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Januar 13, 2009 Share Skrevet Januar 13, 2009 Mener jeg har sett denne, og er fin bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vagabond Skrevet Januar 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2009 Gjett om den er solgt da!! Var i Kr.sund og kjøpte noen flotte Borbets ja, de var hvertfall store nok! Noen som har noen fine felger til Mercen min liggende da?? 5x112...?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg