JuB Skrevet Januar 11, 2009 Skrevet Januar 11, 2009 Hei, noen som kjenner til denne? http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... l&tot=null
RoaldJ Skrevet Januar 11, 2009 Skrevet Januar 11, 2009 eigeren er vell her på forumet titt og ofte om jeg ikke tar helt feil.. husker ikke nick da..
JoeNasty Skrevet Januar 11, 2009 Skrevet Januar 11, 2009 Lurer på om det kanskje er en prosjekttråd på denne her ett eller annet sted. Men fin bil,noe litt annet enn den vanlig 316i compact
Ellingsen B. Skrevet Januar 11, 2009 Skrevet Januar 11, 2009 JoeNasty skrev: Lurer på om det kanskje er en prosjekttråd på denne her ett eller annet sted.Men fin bil,noe litt annet enn den vanlig 316i compact http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=9 ... vite+engel
JuB Skrevet Januar 11, 2009 Forfatter Skrevet Januar 11, 2009 Tenkte vel egentlig at han var medlem, var jeg som sendte deg en email tidligere idag. Ser gjennom tråden nå jeg
JuB Skrevet Januar 11, 2009 Forfatter Skrevet Januar 11, 2009 Finnes det noe mer historikk på denne bilen? Hvem er bygd den? Når ble den ombygd? Har hele bilen var demontert? Hva slags modell er donor bil osv..?
Ellingsen B. Skrevet Januar 12, 2009 Skrevet Januar 12, 2009 Bekjent av meg som bygde bilen for 2-3 år siden. Ikke brukt donorbil. Motor/gir er kjøpt fra firma med kvittering (94mod mins jeg). Bakstilling fra en i Tyskland (veldig vanskelig å oppdrive Z3 M bakstilling) Understellet er nytt her hjemme, bilen er godkjent på Tüv i Tyskland og så godkjent på BT med bur, understell, stoler og motor. Diffen er modifisert av firma i Sverige som driver med bl.a. STCC. Alt er thight og bilen går godt.
JuB Skrevet Januar 12, 2009 Forfatter Skrevet Januar 12, 2009 Hva slags understell er det på stolene? Er det mulig å sette inn vanlig stoler slik at bilen lar seg brukes som litt hverdagsbil.
Ellingsen B. Skrevet Januar 12, 2009 Skrevet Januar 12, 2009 JuB skrev: Hva slags understell er det på stolene? Er det mulig å sette inn vanlig stoler slik at bilen lar seg brukes som litt hverdagsbil. det er understell tilpasset sparco stolene slik at de er justerbare fram og tilbake. Det er fult mulig å ta ut dette og sette inn vanlig stoler ja. 4 polter pr stol.
JuB Skrevet Januar 12, 2009 Forfatter Skrevet Januar 12, 2009 Høres bra ut. Har du mulighet til å sende meg noen flere bilder? Gjerne av interiøret. Hvordan er det med rust på bilen? Ser for meg ut som den ene skjermen bak er litt ujevn etter valsing, stemmer det?
Ellingsen B. Skrevet Januar 12, 2009 Skrevet Januar 12, 2009 JuB skrev: Høres bra ut. Har du mulighet til å sende meg noen flere bilder? Gjerne av interiøret. Hvordan er det med rust på bilen? Ser for meg ut som den ene skjermen bak er litt ujevn etter valsing, stemmer det? skal prøve å få tatt litt bilder etterpå. det er ikke noe rust på bilen da den er relativt nylakkert (lakken er også 100%) Valsingen er noe ujevn da jeg ikke rakk å gjøre det ferdig til vålertreffet. Får lånt valser hvis du ønsker å få det helt jevnt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå