Gå til innhold

Bygge anlegg i e34.


Anbefalte innlegg

Hei. Jeg skal nå bygge anlegg i min e34. Jeg har ikke tenkt og bruke så alt for mye penger på det, men litt blir det uansett :) Jeg regner med ca

10 000,-

Jeg vil ha god bass samt god og høy lyd inne i bilen, har noen forslag til hvilke pakke/løsning jeg bør kjøpe? Er helt grønn når det gjelder dette :P

Takk

Mhv Ole :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikkje tru på den pakken.

Skal du ha 6,5" framme må du modifisera litt. Er originalt 5,25" framme, men det er ikke noke problem å få 6,5" til å passe.

Eg skjønner ikkje vitsen med 6x9 bak når du har subwoofer! Det er da mykje bedre å ha ein høgtaler som passer direkte i uten modifiseringer! (er 5,25" bak) Og skal du modifisera litt bak for å få 6x9 til å passe, må du jobbe litt! (har sjølv ingen høgtalere bak fordi det ikkje ernødvendigt)

Subforsterkeren er for liten.

Eg likte bedre måten heimkokt laga til pakke. Sjøv om eg hadde valgt andre komponenter. (iallefall komponentsett framme=separat diskant)

Er ny spiller iberegna i den pakken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikkje tru på den pakken.

Skal du ha 6,5" framme må du modifisera litt. Er originalt 5,25" framme, men det er ikke noke problem å få 6,5" til å passe.

Eg skjønner ikkje vitsen med 6x9 bak når du har subwoofer! Det er da mykje bedre å ha ein høgtaler som passer direkte i uten modifiseringer! (er 5,25" bak) Og skal du modifisera litt bak for å få 6x9 til å passe, må du jobbe litt! (har sjølv ingen høgtalere bak fordi det ikkje ernødvendigt)

Subforsterkeren er for liten.

Eg likte bedre måten heimkokt laga til pakke. Sjøv om eg hadde valgt andre komponenter. (iallefall komponentsett framme=separat diskant)

Er ny spiller iberegna i den pakken?

Skjønner, men det var ferdig kappe bak når jeg kjøpte bilen. Men fremme er de 5.25".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruk penger på mellomtone og diskant koster ikke så mye mer for kvalitets merker.

Kan sette sammen en litt annen pakke litt senere som kansje passer litt bedre.

Men trenger du en spiller? vil anbefalle at du har en bra spiller for innstilinger er alfa omega om du vil ha det ekstra med lyd kvalitet og bass

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...