mtechnic Skrevet Januar 11, 2009 Skrevet Januar 11, 2009 har en 01 520i. Bilen rykker litt når jeg slipper gassen, f.eks hvis jeg kjører ned en bakke og så slipper gassen i 3 eller 4 gear. så kommer det en serie med småe rykk i bilen. hva er det som kan være feil?
mtechnic Skrevet Januar 11, 2009 Forfatter Skrevet Januar 11, 2009 Hardykobling? kan du utdype det litt?
Wolfeh Skrevet Januar 11, 2009 Skrevet Januar 11, 2009 Dette er vel koblingen i mellom girkassen og driv akselen? Dvs den som går utifra diffen og framover. Hvis jeg ikke tar helt feil?
Glennski Skrevet Januar 11, 2009 Skrevet Januar 11, 2009 Hadde samme problem på min, da var det ledningen til tomgangsregulator som hadde sliti seg og gnisset mot jord. Som da skapte et feilsignal som gjorde at bilen rykket ved bremsing på gira. Sier ikke at det er det som er feil hos deg men jeg teipet bare rundt der ledningen var slitt og har aldri hatt problemer med det igjen
Azeton Skrevet Januar 11, 2009 Skrevet Januar 11, 2009 Hardykobling? kan du utdype det litt? Er en gummi greie som sitter mellom girkasse og mellomaksling som ta opp noe av støyten. Det burde du merke ved hver giring egentlig. Har du noe putre lyder når du bremser på giret?
mtechnic Skrevet Januar 11, 2009 Forfatter Skrevet Januar 11, 2009 nei ingen putrelyder, men økonomi måleren går ikke tilbake til 0 etter at jeg har sluppet gassen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå