e30 tic Skrevet Januar 11, 2009 Skrevet Januar 11, 2009 hei har bestemt meg for å lage en ny salgs tråd med bilder som viser alt det jeg har for salg. har en liten garasje oppryddning om dagen. motor: m20b23, bygd for turbo med 8.3:1 i komp. planet&honet blokk samt seriøst bearbeidet topp fra EBB. Veiv nitrert av V.S (kvittering) nye ARP bolter, alle lagre, stempelringer nytt. kjørt et par tusen km med ca 0.5bar i ladetrykk. selges som ren motor.*SOLGT* datasprut&tenning: haltech e6x med msd 6a tenning og alle følere er haltech, orginal 60-2 trigger.3bars MAP.Ladetrykkstyring. med komplett ledningsnett tilpasset m20. dette vurderes solgt, og seriøse bud ønskes på PM, kan også selges uten følere da jeg trenger dem til mitt eventuelle nye sprut. eksos: grenrør fra a-dekk ombygd for ekstern WG kvittering på 2700. bud støpejernsmanifoil til m20 med uttak for ekstern WG. 1500.-*SOLGT* turbo fra kimmit. (på bildet ovenfor) kun prøvekjørt. 2500.- info http://kimmit-sport.com/e-shop/product_ ... ucts_id=28 håper jeg linket til rett turbo nå intercooler: passer perfekt mellom rammevangene i e30 pris: HB. bilder av ic montert i bil kan sendes komplett bakstilling fra 323 med 3.45 diff. brekkwire, fungerende bremser osv. pris 1500kr*SOLGT* liten sperrediff som har sittet på min 320. fungerer som den skal. utv 3.73 mener jeg pris:3000kr *SOLGT* instrumenter: plx bredbåndslambda, kun brukt noen uker. pris: bud over 2000kr. http://efmotor.no/bilder/plx/smafr.jpg Greddy digital eksostemp med føler og hvit klokke. pris: bud over 1800kr har også 2stk m tech 1 ratt som kan selges. kommer til å oppdatere tråden etterhvert med ting jeg har glemt sven
e30 tic Skrevet Januar 12, 2009 Forfatter Skrevet Januar 12, 2009 hva er gjort med b23'en - og hva går den for? det står jo i grove trekk ovenfor. ganske så ny kopi topp som er planet portet, justert forbrenningskammer, slipt ventiler av EBB. blokk er honet og planet av EBB. ARP i topp. +0.3elring stempelfjører, lagrer pakninger er nytt. veiva som sitter i er nitrert av VS. dreide orginal stempler. god motor som eg kun selger for at nå har eg allerede en komplett med turbo. motoren selges som den er avbildet med toppdeksel. har en inntr til nå. 13000.- inkl grenrør
tangorev Skrevet Januar 13, 2009 Skrevet Januar 13, 2009 Opp med denne! Var jeg som i utgangspungtet skulle ha denne motoren, men grunnet noen endringer blei det desverre ikke noe av. Sven som er selger her har vært veldig hyggelig med rask tilbakemelding og med svar på alt jeg har lurt på. Har fått masse info om motor osv og det er helt klart en bra motor til bra pris. Her er det bare å slå til Lykke til med salget Sven!
e30 tic Skrevet Januar 26, 2009 Forfatter Skrevet Januar 26, 2009 ingen som trenger sprut og tenning? eller turbo og grenrør?
Turbo Touring Skrevet Januar 26, 2009 Skrevet Januar 26, 2009 Heisann! Jeg vet du ikke har nevnt det ovenfor, men har du svinghjul til m20 liggende?? Mvh
e30 tic Skrevet Januar 26, 2009 Forfatter Skrevet Januar 26, 2009 Heisann! Jeg vet du ikke har nevnt det ovenfor, men har du svinghjul til m20 liggende??Mvh ikke liggende løst nå beklager. det må jeg ha selv (ferdig planet og klart) sven
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå