handsome Skrevet Januar 11, 2009 Skrevet Januar 11, 2009 Som topic sier, lurer på om det finnes noe takgrind som passer til e34 96 modell touring 520i. Og lurer litt på fekse mekanismen der, hvordan det fungerer? Den som kan svare på dette, kanskje har ett bilde av tagrind eller skiboks på bilen, hadde vært super fint:)
Ballder Skrevet Januar 11, 2009 Skrevet Januar 11, 2009 Kjøpte bilen min med bøyler og en thule pacific 700 (sort plast). Den ble selvsagt skrudd av før jeg fikk stoppet bilen her hjemme, så bilder fikk jeg ikke tatt, men så helt greit ut dersom man trenger slikt liksom. Bilen min har rails, så skulle du ha det på din, og muligens være intr i det jeg har liggende, så kan jeg slenge dette oppå bilen for ett par bilder. Skal i såfal ha 2 lapper for boksen og takbøyler. Låsbare bøyler og lås på boks. Ser nå at det var e34 og ikke e39 da. Men har du rails, så blir det vel mye det samme. Denne boksen her. http://www.auto-supply.no/Thule+Pacific ... wRnIYs.ips
handsome Skrevet Januar 12, 2009 Forfatter Skrevet Januar 12, 2009 Jeg har ikke de "bøylene" som du kaller de, men bare sånne lave kjiping greier:P Også har mamma en skiboks, så tenkte om det var mulig og få tak i rails (fra venstre til høyre side liksom:P) Også feste den skiboksen oppe på de, eller om jeg må ha av hele taket innvendig og skru ut de tåpelige "listene" som går over hele bilen, for å sette på rails?
Ballder Skrevet Januar 12, 2009 Skrevet Januar 12, 2009 Er kanskje slik din ser ut på taket da? Min ser derimot slik ut, og det ser ut som bilen på bildet har eksakt samme takbøyler som jeg har også. Ville tro det finnes en orginal løsning for bilen din, men spørs om ikke det koster en del da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå