Oldolo90 Skrevet Mars 7, 2009 Forfatter Skrevet Mars 7, 2009 Ja fant det, blir egentlig uaktuelt å drive å lime å fikse sånn Tar litt for mye tid.
GiljeN Skrevet Mars 7, 2009 Skrevet Mars 7, 2009 har en champanje farget frontfanger til salgs me grill ramme osv..i rogaland om intr
Oldolo90 Skrevet Mars 8, 2009 Forfatter Skrevet Mars 8, 2009 har en champanje farget frontfanger til salgs me grill ramme osv..i rogaland om intr Søker en svart.
bmwm535i Skrevet Mars 8, 2009 Skrevet Mars 8, 2009 vet om en ny front fanger ulakkert 540 fanger mangler ene hjørnet nede men det får du kjøpt 500 er prisen på den, og har grillramme, komplett og sort men trenger litt lakk for å bli strøken .
Astri Skrevet Mars 9, 2009 Skrevet Mars 9, 2009 vet om en ny front fanger ulakkert 540 fanger mangler ene hjørnet nede men det får du kjøpt 500 er prisen på den, og har grillramme, komplett og sort men trenger litt lakk for å bli strøken . Den 540 frontafngeren er er ganske interessert i. Kan du send emeg pm med bilde og facts?
Oldolo90 Skrevet Mars 13, 2009 Forfatter Skrevet Mars 13, 2009 Opp igjen ! Ingen som har en svart front de vil ha vekk?
Blyfri Skrevet Mars 13, 2009 Skrevet Mars 13, 2009 Jeg har diamantsort grill og lykterammer (smalfront), men jeg selger ikke de før jeg får tak i bredfront først, men om du ikke har det "travelt" så kan jeg huske på deg når jeg får tak i noe;)
Oldolo90 Skrevet Mars 13, 2009 Forfatter Skrevet Mars 13, 2009 Jeg har diamantsort grill og lykterammer (smalfront), men jeg selger ikke de før jeg får tak i bredfront først, men om du ikke har det "travelt" så kan jeg huske på deg når jeg får tak i noe;) Har det egentlig litt travelt, har kjørt rundt med halv smadret fanger en god stund nå. Trenger sårt ny snart...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå