da_ Skrevet Januar 12, 2009 Share Skrevet Januar 12, 2009 Må nok dessverre selge: http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=2071915 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Januar 12, 2009 Share Skrevet Januar 12, 2009 chip? fortell:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffi Skrevet Januar 12, 2009 Share Skrevet Januar 12, 2009 når du endelig klarer å få deg en åntli bil, så selge du den jah.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kawaman Skrevet Januar 12, 2009 Share Skrevet Januar 12, 2009 Hvor kommer denne bilen fra? Veldig lik en jeg så her i Fredrikstad for en stund siden,med en kilo sika som holder fast radiatoren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da_ Skrevet Januar 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2009 Doffi: Vet det.. surt men.. må få omegaen på veien.. Hvis ikke den går litt fort og for en grei pris selges den jo ikke da.. Henter nok skiltene snart.. men vi kan jo byttelåne motor i og med at din bare står i vinter.. hehe.. kawaman: stemmer at den er fra Fredrikstad ja.. elegant festing av radiatoren er jo et pluss erhnst: sånn som er loddet i hjernen.. Er montert av forrige eier så ikke sikker på åssen type.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da_ Skrevet Januar 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2009 kom med bud.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da_ Skrevet Januar 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2009 NY PRIS!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffi Skrevet Januar 25, 2009 Share Skrevet Januar 25, 2009 nja... nå bruker jo jeg motoren min av og til da... lar den svive litt på tomgang i ny og ne sedu men du er hjertelig velkommen til å komme å høre på da... hehehe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg