BMW E36 coupe Skrevet Januar 12, 2009 Skrevet Januar 12, 2009 Tenkte jeg skulle lage en prosjekt tråd på BMW prosjektet mitt. Er ny innen BMW så kommer nok til å spørre etter en del her på forumet etterhvert. Bilen er en 1992 mod E36 318 is. Kjøpt som prosjekt i sommer Har altid likt disse bilene, så når denne sto til salgs for en billig penge pga frontskade så blei det endelig BMW på meg Bilen var uten M3 interiøret som har vert i bilen, og M3 sidelistene var tatt føre jeg kom over bilen Det jeg har gjort til nå er å svest det som var av rust i gulvet, skrapt hele bilen rein for tektyl å er nå igang med å fikse opp motoren. Planen er å bygge om til M3, men is motoren får holde så lenge Litt info om bilen Diamantsvart M3 speil ( kopi men ekte skal på) M3 baklykter M3 taktrekk ( orginalt svart ) M3 ratt M instegslister Bakrutesenker Ikke allverden med stæsj nå, men planene er store Kom gjerne med tips og ideer Så litt bilder, ikke beste kvalitet men. På tur hjem med nytt prosjekt Kommer mere bilder å info etterhvert
BMW E36 coupe Skrevet Januar 12, 2009 Forfatter Skrevet Januar 12, 2009 Litt flere bilder ifra sånn den var når jeg kjøpte den Andre hjul å en vask gjorde sitt til at den blei litt finere , men det er mye jobb føre den er slik som den skal hehe
///Mysild Skrevet Januar 12, 2009 Skrevet Januar 12, 2009 var jo en liten smell det da... btw, speilene er IKKE m3 speil, men en type kopi så ellers grei ut i lakken bare å få lakket og slikt, så full m-tech, og få bort 3?? klisteret... det er ikke noe å ha på en IS hehe...
bmwe_e36 Skrevet Januar 12, 2009 Skrevet Januar 12, 2009 rimlig bra utgangs punkt. m3 listene koster ikke alverden da;)
BMW E36 coupe Skrevet Januar 12, 2009 Forfatter Skrevet Januar 12, 2009 var jo en liten smell det da...btw, speilene er IKKE m3 speil, men en type kopi så ellers grei ut i lakken bare å få lakket og slikt, så full m-tech, og få bort 3?? klisteret... det er ikke noe å ha på en IS hehe... Hvordan ser du forskjellen på speilene ? Han som hadde den føre meg sa det var org M3 speil han Er pen i lakken ja, men jeg vurderer hel lakkering Annen farge?? hehe. 3?? merket blei tatt bort like etter jeg tok bildene de
///Mysild Skrevet Januar 12, 2009 Skrevet Januar 12, 2009 som jeg skrev i pm, du ser det på "kanalene" i speilene samme farge, eller en som er mer sort kanskje hehe... bra!!
BMW E36 coupe Skrevet Januar 12, 2009 Forfatter Skrevet Januar 12, 2009 Tenkte på Mørke blå eller mørke rød jeg Kansje ei helt spessiel lakkering
Stene89 Skrevet Januar 13, 2009 Skrevet Januar 13, 2009 Jeg syns du burde gå for noe i likhet med den fargen den er på bilde. veldi pen farge, falt i smak hos meg. Bra utgangspunkt skal også sies, å jeg er ikke e36 fan for å si det sånn. pen bil Mulig jeg er helt på jordet å ikke fått det med meg men jeg spørr, Hva er planen for denne bilen motor messig?
///Mysild Skrevet Januar 13, 2009 Skrevet Januar 13, 2009 Jeg syns du burde gå for noe i likhet med den fargen den er på bilde. veldi pen farge, falt i smak hos meg.Bra utgangspunkt skal også sies, å jeg er ikke e36 fan for å si det sånn. pen bil Mulig jeg er helt på jordet å ikke fått det med meg men jeg spørr, Hva er planen for denne bilen motor messig? det jeg også sier... behold den diamantsvart!! planen var visst m3 motor etterhvert se så fin fargen er
BMW E36 coupe Skrevet Januar 13, 2009 Forfatter Skrevet Januar 13, 2009 Ja fargen er veldig pen den Planen er M3 etterhvert ja, men har ikke bestemt meg for hvilke av M3 motorene jeg går for. Tips??? Men enn så lenge så blir det is motoren, vil restaurere karosseriet først Is motoren er under restaurering nå Kansje blir det turbo på den etterhvert
BMW E36 coupe Skrevet Januar 13, 2009 Forfatter Skrevet Januar 13, 2009 Etter en times tid med rask oppretting
BMW E36 coupe Skrevet Januar 13, 2009 Forfatter Skrevet Januar 13, 2009 ja, du har litt jobb foran deg! Ja jeg har det, men det er jo den store interessa da, så dette er bare morro å jobbe med Liker karosseri jobb best jeg da, så dette prosjektet passer bra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå