Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte jeg skulle lage en prosjekt tråd på BMW prosjektet mitt.

Er ny innen BMW så kommer nok til å spørre etter en del her på forumet etterhvert.

Bilen er en 1992 mod E36 318 is. Kjøpt som prosjekt i sommer :)

Har altid likt disse bilene, så når denne sto til salgs for en billig penge pga frontskade så blei det endelig BMW på meg :D Bilen var uten M3 interiøret som har vert i bilen, og M3 sidelistene var tatt føre jeg kom over bilen :(

Det jeg har gjort til nå er å svest det som var av rust i gulvet, skrapt hele bilen rein for tektyl å er nå igang med å fikse opp motoren.

Planen er å bygge om til M3, men is motoren får holde så lenge :?

Litt info om bilen

Diamantsvart

M3 speil ( kopi men ekte skal på)

M3 baklykter

M3 taktrekk ( orginalt svart )

M3 ratt

M instegslister

Bakrutesenker

Ikke allverden med stæsj nå, men planene er store :D

Kom gjerne med tips og ideer

Så litt bilder, ikke beste kvalitet men.

På tur hjem med nytt prosjekt

xt64j99gaivle8ja8sdc.jpg

u7ov38touclnjmh5w93w.jpg

q1e98l5fchuntjlx3dg7.jpg

lepvf9yeo93n563tafz8.jpg

r5hem8yqigfr3iallvj2.jpg

Kommer mere bilder å info etterhvert :)

• Svar 55
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

var jo en liten smell det da...

btw, speilene er IKKE m3 speil, men en type kopi ;-) så ellers grei ut i lakken ;-) bare å få lakket og slikt, så full m-tech, og få bort 3?? klisteret... det er ikke noe å ha på en IS :-P hehe...

Skrevet
var jo en liten smell det da...

btw, speilene er IKKE m3 speil, men en type kopi ;-) så ellers grei ut i lakken ;-) bare å få lakket og slikt, så full m-tech, og få bort 3?? klisteret... det er ikke noe å ha på en IS :-P hehe...

Hvordan ser du forskjellen på speilene ? Han som hadde den føre meg sa det var org M3 speil han :twisted:

Er pen i lakken ja, men jeg vurderer hel lakkering :) Annen farge?? hehe.

3?? merket blei tatt bort like etter jeg tok bildene de :wink:

Skrevet

Jeg syns du burde gå for noe i likhet med den fargen den er på bilde. veldi pen farge, falt i smak hos meg.

Bra utgangspunkt skal også sies, å jeg er ikke e36 fan for å si det sånn. pen bil :)

Mulig jeg er helt på jordet å ikke fått det med meg men jeg spørr, Hva er planen for denne bilen motor messig?

Skrevet
Jeg syns du burde gå for noe i likhet med den fargen den er på bilde. veldi pen farge, falt i smak hos meg.

Bra utgangspunkt skal også sies, å jeg er ikke e36 fan for å si det sånn. pen bil :)

Mulig jeg er helt på jordet å ikke fått det med meg men jeg spørr, Hva er planen for denne bilen motor messig?

det jeg også sier... behold den diamantsvart!! ;-)

planen var visst m3 motor etterhvert ;-)

se så fin fargen er :-)

dcrp63k8jwq7xpkbv9vh.jpg

Skrevet

Ja fargen er veldig pen den :wink: Planen er M3 etterhvert ja, men har ikke bestemt meg for hvilke av M3 motorene jeg går for. Tips???

Men enn så lenge så blir det is motoren, vil restaurere karosseriet først :) Is motoren er under restaurering nå :) Kansje blir det turbo på den etterhvert :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...