Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 55
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Jeg lurer på om jeg har sett den kjerra i Gjøvik noen ganger. Har hvertfall gått en tilsvarende en her med 3??? og Vader interiør her i traktene.

Det kan nok stemme det ja, han jeg kjøpte den av bor i odnes, å jobber på Gjøvik. Var foresten i et lyskryss ved et kjøpe sente på Gjøvik det smalt rett føre jul i fjor, blei jeg fortalt.

Skrevet

Det er en av mine gamle 318is dette her ja. Jeg kjøpte bilen av en som heter Frode Egeland fra sandnes, å han hadde kjøpt den av en fra førde (mener jeg det var UR reg) som hadde importert den fra Tyskland. Den første eieren i norge, foretok også en hel lakkering på bilen. Det som ble gjort med bilen mens jeg hadde den, var å bytte ut BBS felgene med GT kopi felgene, tonet de hvite blink blinklysglassene bak, å monterte tonede blinklys foran. Satte også på alupedalene. Jeg hadde bare denne bilen 6-8 mnd, da den ble solgt til fordel for en ny VW touran, ettersom jeg nettopp hadde begynt å jobbe hos en VW forhandler. Jeg solgte den til en (da 17 år gammel) Lars Jødahl fra litt nord for Oslo. Jeg vet han solgte den videre litt senere, og kjøpte en estorilblå E36 325. Jeg fikk en tlf fra en jente som vurderte å kjøpe bilen fra ham, men jeg vet ikke om hun endte opp med den.

Ang speilene, så mener jeg de er produsert av et firma som heter "hagus"

Skrevet
kjenner igjen den gårdsplassen der lett ^^

Her er noen flere bilder fra samme "gårdsrommet"

tn_118d%20004_4.jpg

tn_IMG_2288_1.JPG

tn_Ferdig%20(5)_9.JPG

tn_318is%20foran%20side_1.JPG

tn_Snob%20i%20gårdsrummet%20001_1.jpg

Et par av de på siste bilde er/har ikke vert mine

Skrevet

Ja da har jeg fått lyst på sekser i bilen, er jo noe helt spessielt med sekser låta i en bmw:)

Noen som vet hvordan det er å få denne godkjent med eksempel en 320 eller 323 motor? Eller større? Hva passer overens med tanke på drivverk i forhold til 318 is? Hjulopheng, bremser osv.

Noen her som har svar på dette? Kom gjerne med tips:)

• 2 years later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...