turbo2 Skrevet Januar 12, 2009 Skrevet Januar 12, 2009 Comfort Sorte skinn fremstoler til e39 selges! Meget pene, med elektrisk korsryggstøtte. KUN 2 fremstoler.! Selges 2500,- for paret! HAR IKKE PLASS TIL DISSE; SÅ DE SELGES I DAG TIL HØYESTE BUD!!! KAN BYTTES/MELLOMLEGG PÅ PS3!!!! ELLER RC BIL ELLER HVA SOM HELST! SEND FORSLAG!!!!
Toro Skrevet Januar 12, 2009 Skrevet Januar 12, 2009 Er de fine i skinnet? Hadde vært kjekt å sett noen bilder... Hvor holder du til? Edit: Ser nå at du skreiv at de er meget pene, men bilder hadde vært kjekt likevel
hillmar Skrevet Januar 14, 2009 Skrevet Januar 14, 2009 Vil bare informere om at dette er ikke comfortstoler. Det er vanlige skinnstoler med korsryggstøtte.
turbo2 Skrevet Januar 14, 2009 Forfatter Skrevet Januar 14, 2009 Ok det viste jeg ikke, trodde det fantes kun komfort eller sport, med eller uten el. jeg. Men det er disse i allefall! Med korsryggstøtte.
turbo2 Skrevet Januar 17, 2009 Forfatter Skrevet Januar 17, 2009 Kom i gjen a! Kan byttes i ps3 eller rc bil eller hva som helst!
G-RACING Skrevet Januar 22, 2009 Skrevet Januar 22, 2009 Hvor holder du til? Har du et tlf nummer jeg når deg på? Om jeg får en fin pris kan det være aktuelt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå