Bliza Skrevet Januar 13, 2009 Skrevet Januar 13, 2009 Hei , altså jeg tror jeg har fått noe problem med høyre framdemper . når jeg fks kjører på grusvei med mye hull i så smeller det litt i i noe som høres ut som høyre framdemper. lurer på om det er selve dempern som starter å få det eller om det evt er noe foringer elns som kan være gåene. også har jeg et annet problem , det ene kjørelyset mitt funker ikke. først trodde jeg dette var at pæra var gåen , men jeg bytta den men fortsatt ikke noe lys. hva evt dette kan være. også har det slått hull i den beskyttelses plasten under framfangeren , altså den som er under motoren, noen som veit hvor jeg kan få tak i det billigere en 3 tusen. vært sinnsykt mye is klumper og dårlig brøyting i vinter!. takker!
E36Cab1 Skrevet Januar 13, 2009 Skrevet Januar 13, 2009 Trur ikke det er sjølve demperen din som lager lyder viss alt er fastskrudd og "tight". Sjekk forstillinga di,mest sannsynlig er kule® som er dårlige(lenkarm,endeledd,bærekule,løs kalipter osv...) Sjekk rele og sikring,samt ledn.tilslutninger på kjørelyset ditt.
aloebiz.net Skrevet Januar 13, 2009 Skrevet Januar 13, 2009 Hvis det føles som at fjæringen bånner så kan det også være at støtdemperen er fryst! Med andre ord gåen..
-Anders- Skrevet Januar 13, 2009 Skrevet Januar 13, 2009 Jeg har samme greia foran på høyre side når jeg svinger og samtidig kjører over ujevnheter. Er ikke demperen.
pita Skrevet Januar 13, 2009 Skrevet Januar 13, 2009 hadde en "dunke/klunke" lyd fram på høyre side på min e39, der var det lenkearmen som forårsaket dette!
gregus Skrevet Januar 13, 2009 Skrevet Januar 13, 2009 har nettopp hatt min e46 inne for å fikse klunkelyder ved kjøring over ujevnheter. disse var mye mer merkbare i lav hastighet over kumlokk o.l. enn de var i normal fart over vanlige ujevnheter i veien. hadde det på begge sider fremme, og fryktet at begge bærekuler m/arm måtte byttes, men viste seg å være foringene bak bærearmer som måtte byttes. 800 i deler, totalt 4 000,-.. bedre enn å bytte bærearmer i hvert fall
|Andreas| Skrevet Januar 13, 2009 Skrevet Januar 13, 2009 Vil tro det er bærearmen din foran som er slitt. Hadde en kjip klunke lyd i bilen min ved ugjevnheter i veien og da viste det seg at det var bærearmen som var slitt.
Bliza Skrevet Januar 13, 2009 Forfatter Skrevet Januar 13, 2009 takk for alle svar! . btw hvor er det releet ligger i motoren?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå