Gå til innhold

Smell i høyre framdemper. e46 320i 1999 mod sedan.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei , altså jeg tror jeg har fått noe problem med høyre framdemper . når jeg fks kjører på grusvei med mye hull i så smeller det litt i i noe som høres ut som høyre framdemper. lurer på om det er selve dempern som starter å få det eller om det evt er noe foringer elns som kan være gåene.

også har jeg et annet problem , det ene kjørelyset mitt funker ikke.

først trodde jeg dette var at pæra var gåen , men jeg bytta den men fortsatt ikke noe lys. hva evt dette kan være.

også har det slått hull i den beskyttelses plasten under framfangeren , altså den som er under motoren, noen som veit hvor jeg kan få tak i det billigere en 3 tusen. vært sinnsykt mye is klumper og dårlig brøyting i vinter!.

takker! :)

Skrevet

Trur ikke det er sjølve demperen din som lager lyder viss alt er fastskrudd og "tight".

Sjekk forstillinga di,mest sannsynlig er kule® som er dårlige(lenkarm,endeledd,bærekule,løs kalipter osv...)

Sjekk rele og sikring,samt ledn.tilslutninger på kjørelyset ditt.

Skrevet

har nettopp hatt min e46 inne for å fikse klunkelyder ved kjøring over ujevnheter. disse var mye mer merkbare i lav hastighet over kumlokk o.l. enn de var i normal fart over vanlige ujevnheter i veien. hadde det på begge sider fremme, og fryktet at begge bærekuler m/arm måtte byttes, men viste seg å være foringene bak bærearmer som måtte byttes. 800 i deler, totalt 4 000,-.. bedre enn å bytte bærearmer i hvert fall :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...