Xtrapowerneeded Skrevet Januar 13, 2009 Skrevet Januar 13, 2009 Har eit problem med at når bilen står med fronten oppover i ein bakke ei natt og det regner eller er fuktig luft så vil den ikkje starte. Startaren går og det lukter bensin, men den tenner ikkje. Forrige gang dette skjedde målte eg litt når eg kinna og det viser seg at det ikkje er straum på coilen og då naturligvis ikkje gnist på pluggane. Lar eg bilen stå å tørke i garasje ei til to netter så startar den som eit skudd igjen Eg mistenker at grunnen til at den ikkje startar er at det kome vatne/fuktighet inn til styreenheten, for kvar gang eg opnar inn til den ligger det litt vatn rundt den. Men er ikkje heilt sikker på om det er grunnen. Kan heller ikkje heilt skjønne kor vatnet kjem ifrå. Nokon som veit om det går nokon dreneringar i området eller nokon som har hatt samme eller liknande problem? Er snakk om ein 91 mod e36 318 (m40b18)
E36Cab1 Skrevet Januar 13, 2009 Skrevet Januar 13, 2009 Er vel drenering inne i rommet til DME'n som er tette,bruk lommelykt og eventuelt tannlegespeil for å sjekke.
Xtrapowerneeded Skrevet Januar 13, 2009 Forfatter Skrevet Januar 13, 2009 Kanskje eit dumt spørsmål, men kva er DME'n?
E36Cab1 Skrevet Januar 13, 2009 Skrevet Januar 13, 2009 Kjært barn har mange navn hehe...Er styresentralen,også kalt hjerne,motorstyring,ECU,ECM,GM opsv...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå