vildrin Skrevet Januar 13, 2009 Skrevet Januar 13, 2009 er det mulig å dreie av en del av det orginale svingjulet for og lette det?
D.Toft Skrevet Januar 13, 2009 Skrevet Januar 13, 2009 ja, men ikke å anbefale, da det svekker stålet. har sett bilder av noen som har fått sprengt sitt, det var dreid org svinghjul. kjøp ferdig lettet i stål om du vil ha
vildrin Skrevet Januar 13, 2009 Forfatter Skrevet Januar 13, 2009 aha, dette har jeg ikke hørt om før. er jo en ganske massiv sak. trudde jeg kunne dreie av er kg stål uten problem
D.Toft Skrevet Januar 13, 2009 Skrevet Januar 13, 2009 er massivt ja, men det er støpt stål... med andre ord mykt stål.. eg kjører med dreid på min sierra, dreide av 9mm, svinghjulet mitt er vel 3cm tykkt org, allerede nå er det begynt å komme kast i det
vildrin Skrevet Januar 13, 2009 Forfatter Skrevet Januar 13, 2009 ah så det kan bli problem med det også. så ingen her som har god erfaring med dreiing av svinghjul?
kbteknik Skrevet Januar 13, 2009 Skrevet Januar 13, 2009 har prøvd en gang, kostet en girkasse.. alusvinghjul fra koed har jeg prøvd et par ganger og de er bra
hylle Skrevet Januar 13, 2009 Skrevet Januar 13, 2009 Tenkte på å kjøpe der jeg. Men syntes 6500 var litt dyrt? ingen som er billigere? evt hvor jeg får kjøpt org svinghjul?!
vildrin Skrevet Januar 13, 2009 Forfatter Skrevet Januar 13, 2009 kordan motor har du? har flere svinghjul til m20 motorer. hvordan skal jeg klare å balansere et svinghjul?
krist_olsen Skrevet Januar 14, 2009 Skrevet Januar 14, 2009 låner tråden din litt, min e36 325 har slitespor i svinghulet, kan eg dreie dette ner for og få rein flate? er snakk om ett par mm
M3 Yngve Skrevet Januar 14, 2009 Skrevet Januar 14, 2009 låner tråden din litt, min e36 325 har slitespor i svinghulet, kan eg dreie dette ner for og få rein flate? er snakk om ett par mm Det kan du, dreibenken burde være "god" og de som gjør det ha litt peil på det de driver med. Så må du passe på å dreie like mye av den kanten som du skrur trykk plata fast. Går vel fint med lageret om du tar lite. Ta så lite som mulig, til det blir fin flate.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå