GiljeN Skrevet Januar 13, 2009 Skrevet Januar 13, 2009 heisann.. lurer på om det er mye jobb å bytte til el vinduer påe34 ? har hatt noen dører stående nå i 1år uten å gjøre noe.. å nå må jeg ha de bort, så kunne tenkt meg å få el vinduer i bilen før jeg kaster de help me ! GiljeN
kbteknik Skrevet Januar 13, 2009 Skrevet Januar 13, 2009 der er lakt opp ledninger til elektriske dører på de fleste e34,i selve bilen, men sjekk om stikkerne på dørerne du har stående, passer i bilen.. du må bytte ledningsnett i dørerne..
GiljeN Skrevet Januar 13, 2009 Forfatter Skrevet Januar 13, 2009 yesda det er ikke noe problem men lurer på selve jobben? å flytte over heiser og lignene ? eller er de like ?
Hoem Skrevet Januar 14, 2009 Skrevet Januar 14, 2009 Det er en lett jobb som ikke tar lange tiden, vindusheisene er poppet fast så du må borre opp de, ellers er det ganske plankekjøring såframt ledningsnett i dørene er tilstede=) Men det kom en endring på sentrallås-driverene i 92, da ble kontakten forandret, så derfor er det greit å ta fra en før 92 om du har bil før 92 og ta fra en etter 92 om du har bil etter 92, selv om dette er fort gjort å endre med en kveld og en loddebolt:)
Winther Skrevet Januar 15, 2009 Skrevet Januar 15, 2009 Må vell også bytte til den store RM modulen under baksetet også,?
GiljeN Skrevet Januar 15, 2009 Forfatter Skrevet Januar 15, 2009 fan da poppet!!! jeg stusset litt på det..min bil er 91 å vindus heisene fra 92..flaks /NO\ hørres stress ut..liker ikke ledninger GiljeN
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå