Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det like framskjermer på E38 som er facelift kontra preface.

liker ikke dem lyktene som kom i 1999, så om eg kjøper meg en 1999 modell E38, vil da lykter og blinklys fra 96 modell passe rett på?

sikkert noen som kommer til å mislike det eg vil gjøre, men slik er eg 8)

• Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

de er IKKE like. facelift har mye mindre blinklys. og hullene i skjermene er da mindre på facelift. jeg syns facelift var tøffest før. var penest på alle bilder synes jeg. men etter å ha sett i virkeligheten syns jeg faktisk prefacelift er penest.

Skrevet

var det jeg tenkte meg, men etter å ha sett på klokkerholm sine sider, så ser det ut som at dem er like...

jeg liker preface uansett, eg trodde facelift var pent, helt til jeg fikk se nærmere på fronten, da ble jeg skuffet..

Skrevet

her ser du forskjell. min prefacelift til venstre. og en facelift til høyre. blinklysene på facelift er smalere.

xb84rxhab3a4gq0ak9j9.jpg

Skrevet

er nok en del arbeid og få til ja. men de med gammel front er somregel billigere da. så er jo dyrere med ny front. men du skal kanskje ha så ny bil som mulig og vil ha gammel front?

min er laga 3 mnd før ny front kom :P

Skrevet
er nok en del arbeid og få til ja. men de med gammel front er somregel billigere da. så er jo dyrere med ny front. men du skal kanskje ha så ny bil som mulig og vil ha gammel front?

men er laga 3 mnd før ny front kom :P

er redd for det. må ha en 98 modell, er det eg har fått finans på, 8) fikk ikke finans på 97 modell. så det er ikke så mye å velge mellom desverre

Skrevet
jaja, takk for bilder. det var trist da :P blir mer arbeid å bygge om da..

Haha! :lol:

haha hva??

Første gang jeg hører om noen som vil nedgradere en BMW :wink:

Men som sagt, det er nok best å finne en e38 som ikke har facelift dersom det er det du vil ha.. Det går nok an å få finans på de også (Jeg solgte nettopp en 97mod til en som måtte ha pant i bilen, og det gikk greit) Det ligger forresten en sort 740i til 129 000 på finn, det må være et kupp

Skrevet

slik er det når man liker den gamle fronten :D

problemet er at jeg skal ha NAF lån, om dem sier at bilen ikke kan være eldre enn 10 år, og 14 år når den er ferdig nedbetalt. på en 98 modell som jeg har fått ja til, er bilen 11 år, og fikk 15 år når den var nedbetalt, har ikk eallverdens rå :(

Skrevet

98-modell er pre facelift. 99 er facelift. Men jeg liker best facelift, så jeg bytter gjerne front med deg om du kjøper facelift. Hvis du kjøper oxford green er det bolt on for oss begge, hvis ikke må vi lakke skjermene. Har hvite blink og hovedlyktene er dønn strøkne. Jeg kjøpte nye både pakninger, innerglass og ytterglass til de i vår (kosta en formue).

Skrevet

har funnet ut at 98 er pre face ja. bra du har da :) eneste som er synd er at jeg skal ha sort bil da :( ellers hadde ji det vært en mulighet, er vel gjort på noen timer å bytte om :D

Skrevet
slik er det når man liker den gamle fronten :D

problemet er at jeg skal ha NAF lån, om dem sier at bilen ikke kan være eldre enn 10 år, og 14 år når den er ferdig nedbetalt. på en 98 modell som jeg har fått ja til, er bilen 11 år, og fikk 15 år når den var nedbetalt, har ikk eallverdens rå :(

Oki, jeg forstår.. Men du kommer sikkert over noe, lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...