Deep Dish Skrevet Januar 16, 2009 Skrevet Januar 16, 2009 Har tatt en diagnosetest på min E39 og finner feil på aircondition, feilkoden lyder som følger:1 Temperature control wheel, right. Hva er dette, kan noen hjelpe meg?? Har kjørt carsoft-diagnose på tre forskjellige E39'er, og alle har kommet opp med denne feilmeldingen.. vet ikke om noe faktisk er galt eller om det bare er rusk i carsoft-softwaren. Får opp samme feilmelding på min..
Øyvind Skrevet Januar 18, 2009 Forfatter Skrevet Januar 18, 2009 Heh...! Det rare er, at når jeg nå tok en diagnosetest på bilen så var denne feilen plutselig borte! Jeg hadde på forhånd tuklet litt med temperatur-kontrollen på pasasjersiden, skrudd opp varmen helt opp og ned igjen....og koblet fra kontakt til varmeapparatkranene og satt på kontakten igjen.... (vites ikke om dette kunne ha noen innvirkning...)
kgjersda Skrevet Juni 1, 2015 Skrevet Juni 1, 2015 Gammel tråd, men har samme feil på min. Skal prøve å støvesuge/rote med kontrollene. +
Øyvind Skrevet Juni 17, 2015 Forfatter Skrevet Juni 17, 2015 Har i ettertid funnet ut at den Carsoft'en "produserer" en masse feil som IKKE er reélle !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå