hylle Skrevet Januar 13, 2009 Share Skrevet Januar 13, 2009 Meget pen bil. Lite til ingenting rust. Original utenom girkule,setetrekk og at den er ombygget til cab. Importbil, derfor selges den billig. http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... T.svl=Link Mvh Hylle. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Januar 13, 2009 Share Skrevet Januar 13, 2009 ikke skilter altså? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Januar 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2009 Nei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Januar 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2009 Da har jeg vært hos biltilsynet, bilen blir mest sannsynlig Norsk reg imorgen. Har bud på 35.000,- ferdig reg på Norske skilt. Noen høyere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Januar 15, 2009 Share Skrevet Januar 15, 2009 Herregud som den frister!! Men short on cash right now:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oil drop man Skrevet Januar 17, 2009 Share Skrevet Januar 17, 2009 Da har jeg vært hos biltilsynet, bilen blir mest sannsynlig Norsk reg imorgen. Hvordan gikk det,har den norske skilter nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Januar 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2009 Da har jeg vært hos biltilsynet, bilen blir mest sannsynlig Norsk reg imorgen. Hvordan gikk det,har den norske skilter nå? Vi får se, biltilsynet behandler saken nå. Var snakk om noe kollisjonskrav som var i veien for godkjenning. men det skulle undersøkes nærmere. Jeg får bekreftelse neste uke. Dersom den ikke blir godkjent er den fortsatt til salgs for 15.000,- men med godkjenning bud over 40.000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg