Jan Tore Skrevet Januar 13, 2009 Skrevet Januar 13, 2009 Så, da ble det prosjekttråd på meg og.. Bilen er en 91 modell av E36 325. Begynner å bli litt sliten, så nå har jeg etter litt omtanke, bestemt meg for å beholde den og heller pusse den opp. Litt om bilen; Motor: Helt original M50B25. Holder på med å skifte toppakning. Interiør: Litt som må fikses på for å få det pent. Mangler en bryter, et par deksler for å få det pent. Skal også få tak i sportsskinn så fort som mulig. Eksteriør: Har nettopp kjøpt inn det meste av M3 optikk til bilen, mangler bare skjørt og bakfanger. Ellers, blir det hvite blinklys på Depo AE lyktene mine. Skal ha Xenon i alle lysene også. Bilen skal lakkeres, forslag til farge? Understell: Bilen fikk i dag 60/30 senk med Supersport fjærer, som står på Bilstein understell. Fant to knekte bakfjærer, så de var tydeligvis modne for utskiftning. Ellers skal jeg ha nye felger. Passer 17-18" bra sammen med en slik senk? Har sett litt på M-Contour felger samt Goldline fra GS bildeler. Andre forslag tas imot med takk. Skal få slengt inn bilder veldig snart. Jan Tore
jcvold Skrevet Januar 14, 2009 Skrevet Januar 14, 2009 høres ut som en bil med mye potensiale! leg gjerne ut bilder
thagen2 Skrevet Mars 7, 2009 Skrevet Mars 7, 2009 ja vel?? kanskje lurt å legge ut litt mer bilder isteden??
Charles Skrevet Mars 7, 2009 Skrevet Mars 7, 2009 Fint og sett rundt hele bilen:) Da kan vi jo samenligne før og etter bilder:) Hvor lang tid har du tenkt til og bruke på dette?
Jan Tore Skrevet Mars 7, 2009 Forfatter Skrevet Mars 7, 2009 Fint og sett rundt hele bilen:) Da kan vi jo samenligne før og etter bilder:) Hvor lang tid har du tenkt til og bruke på dette? Der har jeg fått lagt ut flere bilder. Blir til at jeg gjør det over en lengre periode om jeg ikke skulle vinne i lotto elns ;> Men jeg håper og tror at resultatet blir verdt å vente på.
Nøstbakken Skrevet Mars 7, 2009 Skrevet Mars 7, 2009 Ser ut som eit kjekt prosjekt dette.. Noen spesielle nye felger du er ute etter... Skal følge med i tråden din..
Nøstbakken Skrevet Mars 7, 2009 Skrevet Mars 7, 2009 Dem sorte fra gs er jo sykt kule.. Har faktisk sett litt på dem selv..
Jan Tore Skrevet Mars 7, 2009 Forfatter Skrevet Mars 7, 2009 Dem sorte fra gs er jo sykt kule.. Har faktisk sett litt på dem selv.. Ja, dem er det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå