stingrs Skrevet Januar 14, 2009 Skrevet Januar 14, 2009 selges...noe skittent men helt og fint...bud?
BimmerKing Skrevet Januar 14, 2009 Skrevet Januar 14, 2009 Er dette det du fikk med bilen? I så tilfelle er det ikke til touring
stingrs Skrevet Januar 14, 2009 Forfatter Skrevet Januar 14, 2009 er det ikke til touring? nei en kamerat av meg sa d skjøner du:) forresten er det hvitt og nakkestøtter! bilder kommer:P må bare finne kameraet:)
BimmerKing Skrevet Januar 15, 2009 Skrevet Januar 15, 2009 er det ikke til touring? nei en kamerat av meg sa d skjøner du:) forresten er det hvitt og nakkestøtter! bilder kommer:P må bare finne kameraet:) Hehe... Nei, hvis det er det som fulgte bilen så er det ikke det nei Det er iallefall tatt ut av en sedan Og det er vel grått også.. Hehe. Lykke til med salget forresten. Var ikke meningen å spamme tråden din, men tenkte jeg skulle si fra.
bmwt Skrevet Januar 15, 2009 Skrevet Januar 15, 2009 kunne du fått avklart dette skikkelig om det er sedan el. touring?? haster mye for min del
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå