Gå til innhold

m20b25 turbo motor og andre div deler + motor

Anbefalte innlegg

Skrevet

har en m20 turbo motor. det er en 2.5 liter med nedreide stempel og forsterka rådelager og veivlager og balansert og polert veiv. ny plana topp og en forsterket topp pakning fra arp.er også en slipt kam i den for jevnere drag.selges med grenrør og turbo. grenrør er lage av en svenske og er ganske greit. turboen er ikke noe sesiell. er t3 fra garret. motor med dynamo, icooler fra cosworth og turbo og grenrør ledningsnett og hjerne selges for 9000 grunnet penge mangel til ny bil. ring for mer info.motoren er satt sammen startet og prøvd i bil.gikk utrolig fint.ett tillegs sprut/data sprut her så har du en bø motor som holder lenge. komprisjon er 8.8. bilder får jeg prøve og få ordna. men helst kontakt på mobil så sender jeg det der. 98425914, jørn erik.har også andre e30 deler. som m3 vinge og e30 325 understell og en trimmet 325 motor med kam , chip og eksos ledningsnett. stort sett alt av e30 deler. også ett justerbart spax senkesett 40/60(hardhet justerbart)

Skrevet

Må ikke kjøpe noe av han her... Er bare tull.

Jeg kjøpte denne motoren, eller lettere sagt kompis av meg.

Vi begynte å demontere denne i dag for å se hvordan det lå ann med denne motoren..

Begynte med toppen.. denne skulle det være ARP på.. Det var det ikke her var det vanelig 10,9 bolter..

Så tok vi av lokket... Ikke dreide stempler her nei.. Helt orginale..

Ser ikke lyst på det nå, bunndel er sikkert ikke skifta lager på heller..

Slipt kam for jevnere drag,, hehe dette er den mest slitte kamme jeg har sett.

Skulle rense turboen for oljesøl, joda hva finner masse sagflis i turboen.

har en m20 turbo motor. det er en 2.5 liter med nedreide stempel og forsterka rådelager og veivlager og balansert og polert veiv. ny plana topp og en forsterket topp pakning fra arp :roll: .er også en slipt kam i den for jevnere drag.selges med grenrør og turbo. grenrør er lage av en svenske og er ganske greit. turboen er ikke noe sesiell. er t3 fra garret. motor med dynamo, icooler fra cosworth og turbo og grenrør ledningsnett og hjerne selges for 9000 grunnet penge mangel til ny bil. ring for mer info.motoren er satt sammen startet og prøvd i bil.gikk utrolig fint.ett tillegs sprut/data sprut her så har du en bø motor som holder lenge. komprisjon er 8.8. bilder får jeg prøve og få ordna. men helst kontakt på

Blir UTROLIG FORBANNA på slikt og tar ikke selge kontak så kontaker jeg politiet.. Du er jo på prøvetid etter du akkuratt har sluppet som du sa.. så du burde ordne opp her!

Skrevet

Han får sjangs til å ordne opp for seg, men han har blitt lurt av han har kjøpt den av igjen (sier han da) :shock: Så han skulle ta det opp med han også komme tilbake til meg.

Veit jo hvor verkstede hans eller vennene hans er, så ordner han ikke opp må jeg bort ditt å ta "pant" i noe

Skrevet
Han får sjangs til å ordne opp for seg, men han har blitt lurt av han har kjøpt den av igjen (sier han da) :shock: Så han skulle ta det opp med han også komme tilbake til meg.

Veit jo hvor verkstede hans eller vennene hans er, så ordner han ikke opp må jeg bort ditt å ta "pant" i noe

Det er helt sikkert bare piss,dette er helt å holdent hans ansvar å det burde han gjøre opp for mener jeg da..uansett om det skulle vært sånn at han å hadde blitt lurt som han sa....Hvor mye betalte du han for motorn a-dekk? Støtter deg her,sånt er UTROLIG eksploderende irritabelt når folk skal kjøpe noe å stoler på selger!

Skrevet

Det er helt sikkert bare piss,dette er helt å holdent hans ansvar å det burde han gjøre opp for mener jeg da..uansett om det skulle vært sånn at han å hadde blitt lurt som han sa....Hvor mye betalte du han for motorn a-dekk? Støtter deg her,sånt er UTROLIG eksploderende irritabelt når folk skal kjøpe noe å stoler på selger!

Betalte 7000kr for en orginal 325 86mod motor(uten kasse), med et russent hjemme mekka grenrør og en turbo full av sagflis. Ledningsnette er det flere brudd i.

Fikk med lmm, tomgangs reg og hjerne da :evil: (veit ikke om dette fungerer heller) og 2 løse innsug siden det ikke stod noe på motoren. Lå også en mutter nede i det ene stempelet når vi plukka av toppen :lol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...