Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann!

Her har jeg en nøtt til dere bmw-frelste.

Jeg har en E34 520 88mod som jeg skal bygge om til 540...

Plana er å skifte understell til 540, og bremser til 540 og selvfølgelig motor og gir. Er dette en kurrant sak å få godkjent hos biltilsynet???

Skrevet

mener å ha hørt at siden det ikke går an å nedregistrere bilen med tanke på tillatt totalvekt (4 seter i stedet for 5), er det heller ikke mulig å godkjent ombygge 520 til 540 da sistnevnte har høyere tillatt totalvekt enn 520, og 520 klarer ikke å komme under denne vekten med V8'er.

Skrevet
mener å ha hørt at siden det ikke går an å nedregistrere bilen med tanke på tillatt totalvekt (4 seter i stedet for 5), er det heller ikke mulig å godkjent ombygge 520 til 540 da sistnevnte har høyere tillatt totalvekt enn 520, og 520 klarer ikke å komme under denne vekten med V8'er.

veier ikke v8 eren nermest det samme som en m20?

hvis man har begge biler hos bt, og får plombert understellene på begge føre ombygging.. det har jeg fått gjort fra 520 til m5? men reglerne kan jo endre seg :shock:

Skrevet

ja det var det jeg hadde hort aa nemlig, at det har kommet nye regler om at man ikke kan bygge om.

Men det er vel egentlig ikke en ombygging det dreier seg om da, siden dette karroseriet leveres med 4,0litern, eller?? Ja ikke vet jeg :P

Men hva er straffen for aa bli tatt med storre motor da i verste fall??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...