bmwe36lund Skrevet Februar 9, 2009 Forfatter Skrevet Februar 9, 2009 skulle egentlig få skilt idag på bilen, for biltilsynet sa dem skulle være her på mandag med posten. men kom dem? nei så jeg hadde vært ute og "finni fram" bilen etter ett helvettes snø vær som kom her, for og gjøre den klar til kjøring:) men det var bortkasta:( så sånn så stakkar bilen min ut etter litt graving:( litt kjipt og vite att jeg har vognkort og alt for og få begynne og kjøre litt. men ingen plater...
bmwe36lund Skrevet Februar 9, 2009 Forfatter Skrevet Februar 9, 2009 alt er på plass;) hehe.. har ikke di m3 speil adapterene, så må fikse meg ett par til onsdag siden jeg skal kjøre med denne bilen liksom:) og vingen kommer vel på til helgen ellere neste helg;)
///Mysild Skrevet Februar 9, 2009 Skrevet Februar 9, 2009 skjørtene var litt korte, eller ikke så høye
bmwe36lund Skrevet Februar 9, 2009 Forfatter Skrevet Februar 9, 2009 hehe, det veit jeg godt att dem er, men det skal byttes ut nærmere sommeren, til di breie skjørta, for dette er vel di smale. det som er så fint med det er att jeg trenger bare og lakke andre skjørt, og smakk på plass;)
///Mysild Skrevet Februar 9, 2009 Skrevet Februar 9, 2009 har ikke sett det... gå for orginale da heller
bmwe36lund Skrevet Februar 10, 2009 Forfatter Skrevet Februar 10, 2009 hehe, er sånn det er det... sideskjørta ser ut som dem har blitt kasta på egentlig. hehehe.. men det går, skal fikse litt sånn småting til sommeren:) di orginale skjørta er like fine dem, så kan hende
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå