its`me Skrevet Januar 14, 2009 Skrevet Januar 14, 2009 trenger hjelp etter at b-gjengen har vært ute håntaket funker å ruten går ned når dørenn åpnes men låsen e dyttet/knekt innover å svart "deksel" rund låsen e knekt. noe som har noen deler så eg får fikset dette ???
batty Skrevet Januar 14, 2009 Skrevet Januar 14, 2009 Du må nok ha deg ny list. Du får den fra en bmw forhandler for en billig peng. Er lett og skifte, tar bare av dørpanelet og så er der en låsemekanisme på innsiden av dørhandtaket som låser listen. Er en fordel og ha små hender
its`me Skrevet Januar 14, 2009 Forfatter Skrevet Januar 14, 2009 ok bare låsen igjenn da. får sjekke om den er knekt samtidig når dør panelet er tatt av . prøver å ta av trekket i morgen. takk for tipset, får håpe eg har små hender da
bmwJon Skrevet Januar 14, 2009 Skrevet Januar 14, 2009 hei, jeg har et dørhåndtak og lås komplett fra en sedan men tror det er samme greiene som til coupe/cab..eneste er at jeg mangler nøkkel til låsen der..
its`me Skrevet Januar 15, 2009 Forfatter Skrevet Januar 15, 2009 ok e vell kansje sammen, men den sensoren som gjør at ruten går ned når håndtaket åpnes e vell ikke på cupe? hvor mye hadde du tenkt deg for det da ? kan kjøpe orginal låsselynder til nøkkelen min å bare skifte den ut med den som står på din. . . .
AlXz Skrevet Januar 15, 2009 Skrevet Januar 15, 2009 Har håndtak og lås + list osv osv til sedan om dette er likt Aleksander
its`me Skrevet Januar 15, 2009 Forfatter Skrevet Januar 15, 2009 pris? Har håndtak og lås + list osv osv til sedan om dette er likt Aleksander Mob: 48606970
AlXz Skrevet Januar 15, 2009 Skrevet Januar 15, 2009 Har håndtak og lås + list osv osv til sedan om dette er likt Aleksander pris? Se pm du.
bmwJon Skrevet Januar 15, 2009 Skrevet Januar 15, 2009 beklager, sjekket etter idag og da viste det seg at det jeg hadde er til passasjerdøra:(
its`me Skrevet Januar 15, 2009 Forfatter Skrevet Januar 15, 2009 ok beklager, sjekket etter idag og da viste det seg at det jeg hadde er til passasjerdøra:(
Azeton Skrevet Januar 16, 2009 Skrevet Januar 16, 2009 Har det jeg. Men du trenger jo en annen nøkkel da..? Har komplett for bagasjeluke, dører og tenningslås. + nøkkel da eventuelt om du vil ha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå