NiklasJa Skrevet Januar 14, 2009 Skrevet Januar 14, 2009 Hei. Meld din interesse om du har lyst til å dra med meg til polen for å omlakkere bilen sin for 8000kr. Leter også etter M- frontfanger, sideskjørt og bakfanger til preface e46 coupe. Som er billig men må ha god passform. Les videre om du har lyst til å lese om hva som skjedde: Da skjedde det med meg som jeg aldri trodde skulle skje. Var ca kl 23.00 igår. Det hadde desverre fryst på rv 154. En mann snurret foran meg og jeg måtte ta en unnamanøver. Unnamanøveren gikk til hel... Endte opp inne i en busk med to små bulker, en i panser og en rett over tanklokk. Fikk også nye "tøffe" fartsstRiper over hele bilen. Men ingen dype. Den eneste betydelige karroseriskaden var en kvist gjennom bakfangeren. Bilen trenger helt klart en omlakkering. Men ingen karroseriskader. Skal ha bilen opp på bukk bare jeg blir ferdig på jobb. Har tatt kontant oppgjør på kr 6000 med mannen, dette ble vi enige om fordi jeg hadde dårlig samvittighet for at jeg kjørte vilmann bak han. Jeg hadde sladdet bak han i sikkert 8-9 km og den gangen jeg kom litt nerme oppga mannen at han fulgte for mye med i speilet og måtte foreta en kjapp sving for å ikke kjøre ut selv, det slapp på forhjulene hans. Har en polsk kollega som har en kompis som jobber på lakkverksted der nede. Han kan lakke hele bilen samma farge for kr 8000 eller kr 10.000 med hellakkering og ny valgfri farge. Skal få lagt ut bilder det hele ser ganske komisk ut. Edit: Hvilken farge skal jeg velge? Tenkte meg en uvanlig farge. Kansje matt svart, mørk lilla eller lyse blå. Forslag? Edit2: Fant ut at så lenge bilen er skitten så ser man nesten ikke skadene.
Kristov Skrevet Januar 14, 2009 Skrevet Januar 14, 2009 Hvor omfattende gjør de hellakkering til ny farge? Inni bilen, vinduer ut osv. Hva er ca. ventetid og reisekostnad?
Ivanrogov Skrevet Januar 14, 2009 Skrevet Januar 14, 2009 Dette er veldig interesant. Hvor lang blir eventuelt kjøreturen?
Spiritus Sancti Skrevet Januar 14, 2009 Skrevet Januar 14, 2009 Hvorfor ikke betale 10-15k og lakkere bilen i Norge?
MonicaM3 Skrevet Januar 14, 2009 Skrevet Januar 14, 2009 Det koster ikke stort mer å hellakkere i annen farge svart her da! Mellom 10 og 12 ligger det på, alt ettersom hvor mye bulker og stensprut. Du kommer til å måtte betale mye mer enn 2000 for å få bilen ned og opp. Få den lakkert her i norge!
Ivanrogov Skrevet Januar 14, 2009 Skrevet Januar 14, 2009 Gi meg nr til de som lakker bilen for 10k i norge med bra resultat.
JoeNasty Skrevet Januar 14, 2009 Skrevet Januar 14, 2009 Den her henger jeg meg på!For å hellakere bil til kun 10-12 k er billig.
Spiritus Sancti Skrevet Januar 14, 2009 Skrevet Januar 14, 2009 Gi meg nr til de som lakker bilen for 10k i norge med bra resultat. Han som lakkerer e30'n min skal ha 13k.. Han har lakkert motorommet og bagasjerommet hittil, jeg sa det ikke var SÅ nøye, men det blei faen meg strøkent!
NiklasJa Skrevet Januar 14, 2009 Forfatter Skrevet Januar 14, 2009 Hvis noen kan tipse meg om et billigere sted i Norge så tar jeg gjerne imot det. Jeg var innom den lokale bil lakkern han skulle ha 15 svart, dette med samme farge på døren så han slepper å lakke invendig. Jeg ble av min kollega som jeg stoler på garrantert at det vil bli gjort profft. Og at absolutt hele bilen vil bli lakkert. Dvs. dører, lister og vinduer etc. vil bli tatt ut. Det er ganske langt å kjøre. For det ligger i Warzawa. De er et verksted som har kapasitet til å ta 3-4 biler. De ville helst ha bilen en uke. Planen min er å kjøre ned dit. Fly opp til norge og hente den neste helg. De er en del av en lakkeringskjede i Polen og jeg undersøker muligheten for å gjøre det i Gdansk. Der ble jeg fortalt at det var "tyske" priser pga. verkstedsturismen. Glemte å skrive over at det foreligger gruppe rabatt.
-Anders- Skrevet Januar 14, 2009 Skrevet Januar 14, 2009 Jeg hadde aldri dratt ned til polen, satt igjen bilen og dratt til norge. Men men.. er jo billig. Men du får svart lakkering i norge til nesten samme pris.
Ballder Skrevet Januar 14, 2009 Skrevet Januar 14, 2009 Gi meg nr til de som lakker bilen for 10k i norge med bra resultat. Han som lakkerer e30'n min skal ha 13k.. Han har lakkert motorommet og bagasjerommet hittil, jeg sa det ikke var SÅ nøye, men det blei faen meg strøkent! Det kan kun være snakk om Andersen lakk.
Spiritus Sancti Skrevet Januar 14, 2009 Skrevet Januar 14, 2009 Gi meg nr til de som lakker bilen for 10k i norge med bra resultat. Han som lakkerer e30'n min skal ha 13k.. Han har lakkert motorommet og bagasjerommet hittil, jeg sa det ikke var SÅ nøye, men det blei faen meg strøkent! Det kan kun være snakk om Andersen lakk. Andersen lakk? Det firmaet i domusbakken? Nei, er ikke i Larvik jeg lakker bilen..
Fliid Skrevet Januar 14, 2009 Skrevet Januar 14, 2009 Lakkere svart i Norge kan gå begge veier. Jeg sliter med sig og fremmedpartikler under klarlakken. Herlig..
Alex88 Skrevet Januar 15, 2009 Skrevet Januar 15, 2009 hehe, hadde vært no med roadtrip. Lykke til gutta Synd det med bilen:cry:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå