Ballder Skrevet Januar 28, 2009 Skrevet Januar 28, 2009 Har en hel og fin vitara V6 stående dersom det kunne friste. er jo nesten atv det da. men har ordentlig 4x4. skal ha meg ordentlig atv Var det jeg fant ut etterhvert også.
vegsir Skrevet Januar 28, 2009 Forfatter Skrevet Januar 28, 2009 intr i e34 545? det hørtes ut som en artig bil men tror jeg dropper det. som det står i annonsen så er det 4x4 ATV MED HVITE SKILTER som er interesant som innbytte.
vegsir Skrevet Januar 29, 2009 Forfatter Skrevet Januar 29, 2009 opp igjen. ryker for 45.000 ved hurtig avgjørelse
vegsir Skrevet Mars 3, 2009 Forfatter Skrevet Mars 3, 2009 opp igjen. pris kan diskuteres ved hurtig avgjørelse
Driv3r Skrevet Mars 21, 2009 Skrevet Mars 21, 2009 Gratis bump om det hadde vore ein måned seinare so kan det hende at eg hadde kjøpt den Skal starte på mellomsykkel lappen neste lørdag. Pen sykkel Rart at du ikkje har fått solgt noko so gromt enda..
vegsir Skrevet Mars 21, 2009 Forfatter Skrevet Mars 21, 2009 Gratis bump om det hadde vore ein måned seinare so kan det hende at eg hadde kjøpt den Skal starte på mellomsykkel lappen neste lørdag. Pen sykkel Rart at du ikkje har fått solgt noko so gromt enda.. takker. jeg vet akkurat hvorfor jeg ikke får solgt den! er prisen. en får en 3-4år nyere sykkel til samme prisen, men det evt. kjøpere ikke tenker på er at de må påkostes 20-30.000 for å få de i samme stand og med samme utstyr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå