Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer ikke på noe spessielt.. har bare lyst til å se noen bilder av hvordan dette ser ut osv.. Blir evt 2 like turboer på m20b25.

2 stykk k03 eller k04 de som står på audi a3 1,8 turbo f.eks

Skrevet

Vidar strand også men på m5 motor det å.

s6zki0tftdsys2ikpvf5.jpg

Hadde ikke giddet å bygge 2 turboer på en 2,5. heller investert i en bra tilpasset kulelegret turbo. komer jo an på bruken da.

Skrevet

Ser ikke vitsen med twinturbo på en M20. Blir bare mye mer arbeid, mer som kan gå i stykker og ikke nødvendigvis noe bedre resultat enn med singelturbo som er nøye tilpasset motor, effekt og bruk.

Skrevet
Ser ikke vitsen med twinturbo på en M20. Blir bare mye mer arbeid, mer som kan gå i stykker og ikke nødvendigvis noe bedre resultat enn med singelturbo som er nøye tilpasset motor, effekt og bruk.

Det er greit du ikke ser vitsen.. sånn er det med mye rart.

Jeg har lyst på det for å hatt det en gang og :lol:

Ser ikke hva mere som kan gå i stykker da..

Jeg har ikke sett for meg noe spessielt resultat, det vil bare tiden vise hvilke resultat det blir

Skrevet

Jeg har ikke sett for meg noe spessielt resultat, det vil bare tiden vise hvilke resultat det blir

Du har dobbelt opp av alt....

Men du må gjerne bygge - porrfaktoren er jo høy. Spørs jo hva du vil med bygget.

Skrevet

Du har dobbelt opp av alt....

Men du må gjerne bygge - porrfaktoren er jo høy. Spørs jo hva du vil med bygget.

Hehe... show no go!! er det ikke noe som heter det da :lol:

Jaja.. doble turboer resten er det jo bare 1 av.. eller for å si det på en annen måte. 2 trykkrør men de går sammen til 1 før ic.

Samme med eksosen.. Alt annet er jo helt vanelig i forhold til en annen turbo motor..

1 manifold som er delt opp..

Så dobbelt opp av alt er ikke mye.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...