Gå til innhold

Prosjekt 325i e36 (og en liten e30 til sommern :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått tak i en e36 320 som jeg kan bruke mens jeg skal pusse opp 325 min. Skal bytte hjulbuene bak samt ene kanalen, så er det full sliping og hellakkering. Så blir det montert full m styling med catkiller i fronten. tenkte oxo på skinnintreør osv. Endel carbon detaljer osv. Mere vil komme ettervært.

Denne kjøpte jeg for og ha en bil mens 325 blir fresha opp

bbhdz760fc3vxr7tvbvo.jpg

Denne skal pusses opp og freshes.

mrk3dsuxvp0gbjxv0vrq.jpg

Carbon innstrument m ///M logo og plasma skiver ble bra

utt496ves3u9i7pyu32m.jpg

Ny m3 fanger med påmontert catkiller, dette skal tilpasses og bli en enhet med hjelp av bmwe36lund aka bjørn her på forumet

numhvjmb2uk8fombt6dq.jpg

Oxo fått inn sotede spredere da dette passer fint inn med resten av fargen på resten av bilen. Orginalfargen blir beholdt på bilen

sr5l7k4o1nqy5pktzvl3.jpg

Nå er nesten fronten ferdig, litt puss og lakk så er den klar. Med god hjelp fra bmwe36lund.

5iwioj8beba89kqm045a.jpg

6qjz2tuskyci2nce1qwt.jpg

Nye bakrutesenker er kommet

uohvs2k85657zasix29b.jpg

Da er m3 fangeren pusset og klar for grunning

ekr79un7hm86zjsud1hz.jpg

Og der er den grunnet, kun lakk og klarlakk igjen :) så er den ferdig

hrjqrojyxtojl29phj3r.jpg

Skrevet

dette blir konge bra;) fangeren er ferdig sparklet med første runde nå;) så den er vel mest sannsynlig ferdig i kveld eller morra hvis tida sier att det passer;) go on....:) gleder meg til vi skal begynne på denne bilen din:D tror den blir fet az:D

Skrevet

Må vel nesten legge ut bilde av at e30 prosjekt mitt til sommern. Denne skal ha en m50b25 motor og lakkeres helhvit samt senkes og fete 18 tommers. cromspeila skal oxo kastes til fordel for orginale hvite speil.

bfpj2qlnno6er7mz2erc.jpg

Orginale m20b25 blir borte når nye er i hus.

ppznw7q298fupdyq205o.jpg

Ræva blir nok ikke gjort noe med. Bortsett fra mtech fangeren skal bli hvit igjen.

fpmxeo6hyinw2337djd7.jpg

Skrevet

Hehehe, jepp. Game over for polkaen til sommern gitt.. men skal vel prøve og få på noen 18" lisser oxo samt bytte ut den lettere slitne m20 med m50 :)

Skrevet

Sprederne kommer fra gs tror jeg og plasmaskivene fra usa :) Jeg har snart et nytt sett til 318i tror jeg det var for salgs da jeg bestillte feil. Pm hvis noen vil ha splitter nye plasmaskiver til bilen da.

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...