Hovinatoren Skrevet Januar 14, 2009 Skrevet Januar 14, 2009 Kupelysene slår seg ikke på når jeg åpner dørene, men fungerer hvis jeg slår de på manuelt. Noen idèer til hva dette skyldes eller hvordan det kan fikses? Sigarettenner fungerer heller ikke, har sjekket sikringene men finner ikke ut av hvilken sikring den går på, men ser ut som alle sikringene er i orden. På forhånd takk.
Glennski Skrevet Januar 14, 2009 Skrevet Januar 14, 2009 Kupelysene slår seg ikke på når jeg åpner dørene, men fungerer hvis jeg slår de på manuelt. Noen idèer til hva dette skyldes eller hvordan det kan fikses? Sigarettenner fungerer heller ikke, har sjekket sikringene men finner ikke ut av hvilken sikring den går på, men ser ut som alle sikringene er i orden. På forhånd takk. Sitter små mikrobrytere i dørlåsene. En eller flere av disse har satt seg fast, bare vipp de ut med et lit skrujern og smør de opp med 5-56 eller noe sånt Sjekk alle sikringene om igjen, er ikke alltid lett å se om de er gått eller ikke. Evt. ta opp sigarettenneren og sjekk om ledningene er tilkoblet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå