ThomasB Skrevet Januar 14, 2009 Share Skrevet Januar 14, 2009 Hvordan får jeg 3d-visning på navi? har software 29. takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 15, 2009 Share Skrevet Januar 15, 2009 Velg settings, hold inne Menu i 8 sekunder og gå så ned og slå på Perspective view. Når det er gjort (en gang) så kan du velge mellom 2D og 3D og alt dette ved å trykke på naviknappen når du er inne på kartet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasB Skrevet Januar 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2009 okei, takk skal du ha..... skal prøve dette i ettermiddag.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasB Skrevet Januar 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2009 hmm.....har prøvd dette nå, fikk ikke opp perspective wiew....... Jeg har versjon 4-1/80, kan det ha noe å si? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 16, 2009 Share Skrevet Januar 16, 2009 Får du ikke opp perspektivview på den skjulte GPS-menyen, eller får du ikke opp GPS-menyen? (holde inne Menu 8 sek inne i Set-menyen, perspektiv-greiene skal være på side 2) Perspektivview ble innført på v27. Siste er v32. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasB Skrevet Januar 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2009 Får ikke opp annet en det som allerede er i set-menyen, ingenting forandrer seg. Når jeg er inne i Set-menyen og trykker menu i 8sek, slipper denne og kommer ut i "hovedmenyen" igjenn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasB Skrevet Januar 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dieseldyret Skrevet Juli 7, 2009 Share Skrevet Juli 7, 2009 Hvor ser man hva versjon man har? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå