Gå til innhold

Ny på forumet,Ny Bil M3 e30 Bilde update tilsalgs

Jaeger
 Share

Anbefalte innlegg

Kjøpte endelig en E30 M3 i slutten av forrige sommer

utrulig fornøgd me den,ikkje noke rust.nydelig balansert bil som bringer fram mykje goo feeligs :D

Virka som forrige eiger ha passa godt på den va helit topp å handle bil me han,bil er og total renovert for ca 2 år tilbake følgte me en feit bunke med kviteringer :wink:

Har gjort litt me den allerede, men planen er nåken oppgraderinger før sommeren å få den slik eg gjerne vil ha den

Legge ved nåken bilder,komenter gjerne

:roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 81
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

den så jo vanvittig grom ut, velkommen i klubben :D

er motoren standard i denne?

Ja den er overhalt når resten av bilen vart renovert med nytt register og lager osv vart montert sammen med smidde stempel og kvassare eksos kam =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meget pent. flott bil det der. Får bare gratulere og ønske deg velkommen i klubben en gang til. hehe... Håper å se deg på noe treff med den bilen der til sommeren;)

:D kjekt å høyre frå en som har en sjukt strøken bil sjøl,har lest tråden din sikkert ti gongar å sett på alle bilda.Wow :shock: treff må vi vel ordne vel,kult nick du har btw 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meget pent. flott bil det der. Får bare gratulere og ønske deg velkommen i klubben en gang til. hehe... Håper å se deg på noe treff med den bilen der til sommeren;)

:D kjekt å høyre frå en som har en sjukt strøken bil sjøl,har lest tråden din sikkert ti gongar å sett på alle bilda.Wow :shock: treff må vi vel ordne vel,kult nick du har btw 8)

Takk for det. Hyggelig å høre at folk er interrisert i det man gjør med bilen. hehe. Begynne rå bli veldig fornøyd med min nå også, men komme rnok til å bli noen oppgraderinger til også før jeg er helt fornøyd. hehe. Du får være flink å oppdatere tråden din fremover med ting du gjør med bilen din så skal jeg følge godt med jeg. hehe. Ja har fått litt skryt for det nicke. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...