icelandicbmw Skrevet Januar 18, 2009 Forfatter Skrevet Januar 18, 2009 Hvorfor hugger du bilen? Pris på hele skiten?? har noen bulker og litt diverse i karroseriet, gidder ikke jobbe med det. bilen selges i deler
icelandicbmw Skrevet Januar 18, 2009 Forfatter Skrevet Januar 18, 2009 hvor mye for potte og dynamo..? Hei:) 2000 for begge
Samaraiuz Skrevet Januar 18, 2009 Skrevet Januar 18, 2009 Så nå skrotes gammel bilen ser jeg? Til fordel for M5 eller?=)
icelandicbmw Skrevet Januar 18, 2009 Forfatter Skrevet Januar 18, 2009 Så nå skrotes gammel bilen ser jeg? Til fordel for M5 eller?=) Hei:) hehe, er for mye å gjøre for å få den eu godkjent, så da selger jeg den bare i deler:) Flytter muligens til island nå, å da er det ikke usannsynlig at det blir en nyere M5;)
Samaraiuz Skrevet Januar 18, 2009 Skrevet Januar 18, 2009 Aah, ikke dummt. Var en del arbeid med den bilen ja, kanskje like greit å kvitte seg med den på den påten=) Regner med M5 er atskillig billigere på Island, så da går d jo an i forhold til i Norge:P Vil du fortsatt ha den taklukemotoren eller? Har du liggende den forfangeren og de sideskjørta til E39'en enda eller?=)
icelandicbmw Skrevet Januar 18, 2009 Forfatter Skrevet Januar 18, 2009 har bilen ac? har du varme app vifta? Ikke ac nei, dessverre. Men har vifta:)
icelandicbmw Skrevet Januar 19, 2009 Forfatter Skrevet Januar 19, 2009 Bump Har mye igjen av deler, bare å spørre, ingen vits å ramse opp hva jeg har igjen når det stort sett er hele bilen, alt som er solgt er øyelokk, dørtrekk og armlene.
icelandicbmw Skrevet Januar 19, 2009 Forfatter Skrevet Januar 19, 2009 BumpHar mye igjen av deler, bare å spørre, ingen vits å ramse opp hva jeg har igjen når det stort sett er hele bilen, alt som er solgt er øyelokk, dørtrekk og armlene. bump
icelandicbmw Skrevet Januar 20, 2009 Forfatter Skrevet Januar 20, 2009 Selger du midtarmlene løst?Pris? Og stand? det er solgt
AlXz Skrevet Januar 20, 2009 Skrevet Januar 20, 2009 Selger du midtarmlene løst?Pris? Og stand? det er solgt Ok :/ Frontruta hel?? Er veldig intresert om du får skjært den ut. Skal være fullt mulig om man er forsikrig og ikke skjører i ruta!
icelandicbmw Skrevet Januar 20, 2009 Forfatter Skrevet Januar 20, 2009 Selger du midtarmlene løst?Pris? Og stand? det er solgt Ok :/ Frontruta hel?? Er veldig intresert om du får skjært den ut. Skal være fullt mulig om man er forsikrig og ikke skjører i ruta! skal se hva jeg klarer, men kan ikke garantere noe før lørdag:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå