RedCab Skrevet Januar 14, 2009 Share Skrevet Januar 14, 2009 har ikke behov for disse...så de selges. har stått på bmw e36...og passer glimrende. passer sikkert på flere modeller, men det har jeg ikke forsket så mye på. noen riper her og der, er jo brukte felger, men ganske hele og pene. dekk med lovlig mønster, 225 35 18 dekk, tror jeg det er. kan sjekke bedre etter, og sjekke ET. bud ønskes. kan sendes, men da kommer frakt i tillegg. kan nåes på tlf: 93038959 e.kl16 eller sms. mail: stian_andersen@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetta Skrevet Januar 15, 2009 Share Skrevet Januar 15, 2009 Ca pris `? du vet hva du ikke selger for, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RedCab Skrevet Januar 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2009 har fått skambud på 2500kr...og det sier jo seg selv jeg ikke bryr meg om. er jo bra dekk og felger...så hadde tenkt meg mellom 5-6 lapper pluss frakt om jeg må sende...eller evnt. kjøper ordner frakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RedCab Skrevet Januar 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2009 har spacere så disse felgene passer til bmw e28, flett nye/ubrukte spacere med hjulbolter. men da øker prisen litt. er proffe spacere som koster litt peng. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Januar 16, 2009 Share Skrevet Januar 16, 2009 Hvor bor du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Januar 16, 2009 Share Skrevet Januar 16, 2009 De går på uten noe form for subbing? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RedCab Skrevet Januar 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2009 Hvor bor du? rett utenfor ålesund. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RedCab Skrevet Januar 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2009 De går på uten noe form for subbing? subbet overhode ikke på bilen på bildene iallefall. passet meget godt på den. var forøvrig senket 60/60 den på bildet....har subbet et par ganger...men da med full bil og 3 kraftige personer baki Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RedCab Skrevet Januar 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2009 noen flere bilder....er tatt med mobil tlf da jeg ikke har så mye annet å leke fotograf med...beklager dårlig bildekvalitet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RedCab Skrevet Januar 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2009 Solgt.....så sant kjøper ikke trekker seg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg