Saviola Skrevet Januar 14, 2009 Skrevet Januar 14, 2009 Hei. ABS'n min kommer og går. Noen ganger funker den å noen ganger ikke! Dette er da veldig irriterende i Tromsø på is føre:P Siden den kommer og går regner jeg med det er en kontakt feil. Desverre har jeg da ingen andelse hvor den kontakt feilen kan være. Noen som vet?
///Mysild Skrevet Januar 15, 2009 Skrevet Januar 15, 2009 du må enten ta en diagnose, da finner du den ødelagte, eller bytte alle absfølerene 1k per stk, eller bare la det være... du kan jo også prøve å renske dem, pleier å være mye dritt i de...
Alex88 Skrevet Januar 15, 2009 Skrevet Januar 15, 2009 du må enten ta en diagnose, da finner du den ødelagte, eller bytte alle absfølerene 1k per stk, eller bare la det være...du kan jo også prøve å renske dem, pleier å være mye dritt i de... Jeg tror også at det kan være absfølerne. Lurt å rense de ja. Man vet aldri
E36Cab1 Skrevet Januar 15, 2009 Skrevet Januar 15, 2009 Er induktive hjulsensorer,så du kan måle etter avvik på ohm og mv. Gir en indikasjon på om noen av de kan være "kranglete". EDIT: Har du hall-givere må du IKKE ohme,men det ser en lett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå