Bromle Skrevet Januar 15, 2009 Skrevet Januar 15, 2009 Hei! Har en bmw 320D e46 2002 mod... Nor jeg har varmeapparatet på fult og skrur det ned så begynner vifta å lage ulyder. Akkurat som om det skulle vorre et lager eller noe som va tregt imellom den. Men det forsvinner nor den er på fult og lavt turtall. Lyden kommer fram nor den er runt halv fart på varmeappartet. Noen som vet hva som kan vere feilen? Takker for alle svar.
E36Cab1 Skrevet Januar 15, 2009 Skrevet Januar 15, 2009 Er nok litt tørre lager i vifta,kommer ofte tydeligere frem i spesielle hastigheter. Kommer an på viftemotoren,men noen av de kan smøres med spray.
Bromle Skrevet Januar 16, 2009 Forfatter Skrevet Januar 16, 2009 Oki. Er det vanskeli å komme til viftemotoren?
Zattaxu Skrevet Januar 18, 2009 Skrevet Januar 18, 2009 Jeg har nøyaktig samme problem som Bromle, noen som kan fortelle litt grundigere hva det kommer av, om det er greit å fikse selv, eller om noen som vet hvor mye et verksted tar?
Bromle Skrevet Januar 21, 2009 Forfatter Skrevet Januar 21, 2009 Har vorre litt gjeft å fått bort den lydn, den irriter meg så jævli!
Zattaxu Skrevet Februar 14, 2009 Skrevet Februar 14, 2009 Er det noen som vet hvordan dette virker, og har to minutter til å prøve å forklare hvordan man utbedrer feilen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå