FrodeM Skrevet Januar 15, 2009 Skrevet Januar 15, 2009 Ser at Smart Classics har en E30 M3 til salgs på Finn. Er det noen som vet noe om denne bilen, eller har hvert og sett på den?
knut_olestad Skrevet Januar 15, 2009 Skrevet Januar 15, 2009 Greit å ha med en link http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... .svl=Bilde
Gjest Skrevet Januar 15, 2009 Skrevet Januar 15, 2009 var å så på den i sommer. luguber butikk, eller bakgådsverksted som driver med italienske biler kan mann vel heller kalde de. i utstillings "hallen" sto biler plassert for lagring. og så mye støv på de at de har nok stårr i mange år ALLE sammen.. men den m3`n var bare søppel. ikke verdt stort mer enn 100.. MYE rust. MYE lakk feil. og elendig å kjøre. men ser han nå har fikset gir kassa, så da går det kanskje ann å gire med den sitter også noe jalla blinklys på framskjærmene som kablen går utvendig og inn mellom dør og skjærm...
Spiritus Sancti Skrevet Januar 15, 2009 Skrevet Januar 15, 2009 Det at rattet mest sannsynlig står opp/ned når hjula står rettfram og måten bildene er tatt på er jo grunn nok til å ikke dra og se på den.. Så ikke mye bra ut egentlig..
FrodeM Skrevet Januar 16, 2009 Forfatter Skrevet Januar 16, 2009 Hmm, dette hørtes ikke bra ut. Da ser jeg heller ikke noen vits i og dra bort og se på den. Takk skal dere ha!
-Marius- Skrevet Januar 16, 2009 Skrevet Januar 16, 2009 Sjelden godbit for BMV-entusiaster Bergen mekaniske verksted - entusiaster?
Deimos Skrevet April 10, 2009 Skrevet April 10, 2009 Har vært kunde tidligere hos dette firmaet, og vært fornøyd både med verksted og kundebehandling. Men dette begynner å bli en stund siden nå. Innehaveren er i hvert fall meget kompetent, og kan fikse det meste, på de sjeldneste biler. Har gjort en meget bra jobb på biler jeg har hatt. De andre som har jobbet der, etter jeg har hatt med firmaet å gjøre, skal jeg ikke uttale meg om. Men rett skal være rett.
BreitBau Skrevet April 10, 2009 Skrevet April 10, 2009 Stoler heller mest på de folka HER inne som har sett på den, selv om innehaveren skulle hatt "kompetanse"..
Deimos Skrevet April 10, 2009 Skrevet April 10, 2009 Jeg har ikke uttalt meg om den konkrete bilen. Jeg har ikke sett den. Min kommentar var rettet mot firmaet generelt, for å balansere det som ble sagt om det. Det er helt sikkert mye man kan kritisere der også, for å si det slik, men det er greit å nyansere ting litt. Nyanser er viktig så lenge man snakker om et helt firma og inntrykk folk har fått etter å ha vært der. Hva man mener om en bil, derimot, er noe annet, og der har jeg ikke noe problem med å være enig, om den er slik som beskrevet. Men det er en helt annen sak.
BreitBau Skrevet April 11, 2009 Skrevet April 11, 2009 Nei jeg ser på hva som står i annonsen jeg, og veier det opp mot hva de som har peiling her inne sier for noe.. Og da slår jeg fort en konklusjon..
Deimos Skrevet April 11, 2009 Skrevet April 11, 2009 Men når man snakker om et helt firma, så er også gode erfaringer som folk har relevante. Og de har hatt en god del fornøyde kunder. Mine egne erfaringer er fra noen år tilbake, riktignok, så hva som har skjedd etter dette kan jeg ikke si så mye om, men alt som ble gjort på mine biler der var bra. Samtidig er det klart at man må skille mellom bilsalg og verksted. At noen kan fikse biler betyr ikke nødvendigvis at de har så god greie på salg og hva ting er verdt. Jeg kan vel si såpass som at dette med overprisede doninger er ting jeg har sett der før. Men de har vært veldig gode på å skaffe deler til mer spesielle biler, samt utføre alt av reparasjoner, noe som også har gjort at de har hatt en del fornøyde verkstedkunder. Det er ikke et spørsmål om for eller imot. Bare nyanserer det litt. Jeg har ikke noe problem med å tro på at den bilen var overpriset.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå