Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som vet det finnes verksted, garasje, hall o.l. til leie i stavangerområdet?

Trenger bare en plass kjøre inn bilen på - for noen dager max. Helst oppvarmet. Hadde vært toppers løftebukk, men det er vel å forlange litt mye.

Tenkte det kanskje var mulig få plass hos en av de lokal bensin-stasjonene, men de vil ikke leie ut til noen (selvom det står ubrukt). Men billige pølser, DET kunne de hjelpe med...argh!

:roll:

Skrevet

det e ganske vanskeligt å finna lokale nå,må helste setta annonse i RA eller Stavanger Aftenblad då finne du alltid någen.men meste parten e jo på tjelta og ud igjønå :D

Skrevet
det e ganske vanskeligt å finna lokale nå,må helste setta annonse i RA eller Stavanger Aftenblad då finne du alltid någen.men meste parten e jo på tjelta og ud igjønå :D

Tenkte meg det. Har forsøkt flere ganger, men vært vanskelig.

Skal prøve som du sier å sette annonse i RA - får se om det hjelper! Om det er litt langt å kjøre gjør ikke noe, jeg vil bare ha bilen fikset :wink:

Skrevet
hva er det som skal fikses ?:)

Har litt forskjellig elektrisk som skal feilsøkes og fikses. Hvis det er mulig få gjort selv skal jeg prøve skifte dempere foran. Skal også se på radiatoren, da det forsvinner litt kjølevæske i ny og ne.

Muligens pusse ned viskerarmene og lakke disse igjen (rust). Innvendig rens kan hende jeg også skal ta siden jeg er innendørs...

Skrevet

Sisst gang jeg var i Stavanger brukte jeg parkeringshallen under valbergtårnet midt i sentrum, funket meget fint, deilig og varmt også!

bare betale for parkeringsplassen din, å så om det kommer noen fra parkeringselskapet sier du at du holder på å fikse noe som gikk galt da du skulle kjøre ut og henger opp en lapp om natten! :)

Skrevet

litt kjedelig å leie ut sin egen garasje tenker jeg, hvis dere er tjuvpakk etc og ikke rydder opp etter dere..?

Hvor mye du sett for deg å betale for dette? Og har du alt av verktøy etc selv?

Skrevet
litt kjedelig å leie ut sin egen garasje tenker jeg, hvis dere er tjuvpakk etc og ikke rydder opp etter dere..?

Hvor mye du sett for deg å betale for dette? Og har du alt av verktøy etc selv?

Er jo lett skjønne folk kan være skeptisk til å leie ut, men jeg er nok litt for ordensmenneske til å legge igjen noe rot :roll:

Har ikke så mye verktøy selv, men kan nok få lånt noe til det jeg trenger. Sånn bare for å fortelle litt om meg selv, så er jeg 29 år og studerer til petroleumsingeniør på UIS. Ikke så altfor godt kjent her mtp. slike ting som dette, men det hadde vært flott fått låne en plass å skru litt.

Angående betaling, så er jeg student og vasser ikke akkurat i penger. Men et beløp skulle vi vel alltids kommet til enighet om.

Skrevet
Hva skal du ha gjort på bilen? Kan prøve å finne noe.. Går på UIS selv=)

Er en del feilsøking på el-feil o.l. Må demotere bakluka + +

Orker ikke stå i en parkeringshall nei...hehe :P

Skrevet

Er en del feilsøking på el-feil o.l. Må demotere bakluka + +

Orker ikke stå i en parkeringshall nei...hehe :P

Skal se om jeg kan finne ut noe=)

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...