steamu Skrevet Januar 15, 2009 Share Skrevet Januar 15, 2009 Har en 520iA Touring 2001mod (e39), med pixelfeil på stereoen/kjørecomp. Tenkte derfor sette inn en navigasjonsenhet istedenfor, men hvilken er det jeg må ha, og er det mye arbeid montere dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWindividual Skrevet Januar 19, 2009 Share Skrevet Januar 19, 2009 Har en 520iA Touring 2001mod (e39), med pixelfeil på stereoen/kjørecomp.Tenkte derfor sette inn en navigasjonsenhet istedenfor, men hvilken er det jeg må ha, og er det mye arbeid montere dette? Hei, Du trenger; skjerm,radiomodul, MKIV navi enhet.tv-modul hvis du skal koble dvd eller annet duppedings,ledningsnett(www.kufatec.de),forskelige braketter.kufatek i tuskland har bra ledningsløsning, den krever mindre arbeid en det orginale fra bmw. Har ettermontert 16:9 navi med tv-dvd-ipod, mp3 cd veksler i min 1996 E39 for et år siden. Kjøpte det meste påe-bay(fra "naviandbmwparts").Ledningsnettet hos kufatec.de. Det kan moteres på 6-8 timer ++.Det er ikke lite arbeid, og det koster penger.Jeg brukte ca 20000 totalt.Skal du kjøpe nytt?... ikke gjør det. det koster rundt 45000, kr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå