MonsterE46 Skrevet Januar 15, 2009 Skrevet Januar 15, 2009 Hei alle sammen. Jeg driver å skal montere angeleyes ringene mine på min Bmw 318i E46 1999mod. Så på den linken han ene hadde laget med hvordan gjøre det selv.. Jeg får alt det til, men jeg får ikke av blinklyset, må ha det av for å få av den siste klipsen på lykteglasset. Noen som vet hvordan man får av blinklyset? På forhånd takk
Sungam Skrevet Januar 15, 2009 Skrevet Januar 15, 2009 Du kunne ikke ha lagt inn et bilde av hvordan den blir seende ut etter du har sett inn angeleyes ene. Har samme bil å tenker å gjøre det samme.
Aroid Skrevet Januar 15, 2009 Skrevet Januar 15, 2009 vist du ser nedi hullet der så skrur du opp den skruen der og da dreger du ut blinklys lykta
MonsterE46 Skrevet Januar 15, 2009 Forfatter Skrevet Januar 15, 2009 takk for hjelpen;-) fungerte som bare det
BimmerE46 Skrevet Januar 15, 2009 Skrevet Januar 15, 2009 vist du ser nedi hullet der så skrur du opp den skruen der og da dreger du ut blinklys lykta er ikke noe skrue du skrur ut der nei, bare en tapp du må trykke ned, et klips på en måte så drar man ut blinklampa. sånn var det på min e46 i hvertfall!
Aroid Skrevet Januar 15, 2009 Skrevet Januar 15, 2009 oki. så fall på facelift så må man skru den skruen litt opp også dreg ut lykta
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå