lorve Skrevet Januar 15, 2009 Skrevet Januar 15, 2009 Noen som har diverse tips til polering? Har mange vaskeriper og småriper i klarlakken og vil prøve og få fjerna disse ! Hvilke produkter er best? Og teknikk Det er snakk om polering med maskin. Takk for Svar Edit: Selfølgelig ikke på denne årstiden men til våren
Tommy Skrevet Januar 15, 2009 Skrevet Januar 15, 2009 Her får du svar på alt du lurer på ang. polering. http://www.detailersclub.no/
stroker Skrevet Januar 15, 2009 Skrevet Januar 15, 2009 Menzerna har en del produkter som er bra på BMW (BMW lakk er hard, så krever litt for å korrigere) Selv bruker jeg Menzerna for korrigering og Chemical Guys Jetseal som sealer samt Chemical Guys Pete's voks for kronen på verket med voks Ellers får Scholl-produktene fra Scandicshine meget bra kritikk Kan også nevne at Swissvax sine produkter får topp kritikk, men dette er i det dyrere prissjiktet. For Meguiar's sin proffserie (som også er meget bra), kan du handle fra Godkjemi.com
Sir Hofstad Skrevet Januar 15, 2009 Skrevet Januar 15, 2009 Eller gjennom meg. Og jeg tar ikke mellomlegg engang
lorve Skrevet Januar 15, 2009 Forfatter Skrevet Januar 15, 2009 Takk for svar! kan og legge til at jeg har svart bil ! hvilke produkter er best til det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå