dole Skrevet Januar 15, 2009 Skrevet Januar 15, 2009 takluko mi virka ikkje lenger....kjent problem? e34 touring. skjedde plutseleg. samma med bakluko
Glennski Skrevet Januar 15, 2009 Skrevet Januar 15, 2009 Hei. Går ut ifra at du har sjekket sikringene?
kbteknik Skrevet Januar 15, 2009 Skrevet Januar 15, 2009 sikringer og relæer sitter under baksetet...
dole Skrevet Januar 15, 2009 Forfatter Skrevet Januar 15, 2009 OK,. korleis finn eg ut ka rele og sikring da e då? står jo på tysk...
Glennski Skrevet Januar 15, 2009 Skrevet Januar 15, 2009 Er ikke så lett hvis ikke du forstår tysk. Se nøye over sikringene, så finner du ut om det er noen som har gått.
dole Skrevet Januar 15, 2009 Forfatter Skrevet Januar 15, 2009 sikringer og relæer sitter under baksetet... er vel ikkje nokon som har lednings skjema til e 34? har den til bentley boke, men den var så dårleg. er det rele i forbindelse med døropnaren bak då eller? er ikkje so god i tysk:P men må vel være noken andre som har hatt samme problemet.
dole Skrevet Januar 15, 2009 Forfatter Skrevet Januar 15, 2009 Er ikke så lett hvis ikke du forstår tysk. Se nøye over sikringene, så finner du ut om det er noen som har gått. no har eg målt alle sikringane, både dei under bakseten og dei under pansere alle er i orden har og kobla 12V til låsen bak og den er i orden...
Glennski Skrevet Januar 15, 2009 Skrevet Januar 15, 2009 Da er enten motoren eller bryteren til takluka kaputt. Mål på motoren mens du trykker på bryteren og se om motoren får spenning.
dole Skrevet Januar 15, 2009 Forfatter Skrevet Januar 15, 2009 Da er enten motoren eller bryteren til takluka kaputt.Mål på motoren mens du trykker på bryteren og se om motoren får spenning. har sjekka brytar og, den er i orden. det er straum opp til brytaren, og ut igjen, men nede på motoren er det ikkje straum. har sjekka motoren, den er ok. so no veit eg ikkje heilt kva eg gjer. hehe
dole Skrevet Januar 15, 2009 Forfatter Skrevet Januar 15, 2009 Brudd i ledning da høyrest kosleg ut;) off.... verste sort da!
Glennski Skrevet Januar 15, 2009 Skrevet Januar 15, 2009 Er den værste jobben ja. Har egentlig mere tro på at jordinga er dårlig, enn at det er brudd i ledning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå