Kobar Skrevet Januar 15, 2009 Skrevet Januar 15, 2009 http://www.garasjegulv.no/ kom over denne linken da jeg leiter etter noe å ha på garasjegulvet som nå bare er reint betongdekke. Noen som har dette hjemme? Hvordan er det om det kommer olje på, og kansje andre kjemikalier? ser på nettstedet at gulvet ikke vil farge av om det kommer olje på, men står ikke noe om renhold om det skulle renne olje nedi "porene" på flisene... Hvordan er det å legge? Er det virkelig billigere enn å legge epoxy-gulv?
Espen^^ Skrevet Januar 15, 2009 Skrevet Januar 15, 2009 ser ivertfall stilig ut sånn skal eg ha når eg skal ha hus/garage
Kobar Skrevet Januar 15, 2009 Forfatter Skrevet Januar 15, 2009 Kan jo lage nesten hva man vil av mønster, men lurer mest på hvordan det er å ha i en garasje hvor det blir litt oljesøl, og skitt...
MortenK Skrevet Januar 15, 2009 Skrevet Januar 15, 2009 Siden jeg ikke vet noe om renholdet av slikt gulv så ville jeg valg epoxy gulv, virker som om de fleste verksted har epoxy gulv i sine lokaler vertfall.
Kobar Skrevet Januar 15, 2009 Forfatter Skrevet Januar 15, 2009 Ordner ordentlig epoksy... hva tar du for kvm? send gjerne pr PM. og hva gjør man for å få ett bra resultat? har hørt noe om at underlaget må være 100% rett. garasjegulvet mitt er avrettet med en 2¤4, med bittelitt fall mot port. har det noe å si?
Sir Hofstad Skrevet Januar 15, 2009 Skrevet Januar 15, 2009 Må regne med du blir litt svimmel uten friskluftmaske. Men epoksyen tåler alt omtrent...
Kobar Skrevet Januar 15, 2009 Forfatter Skrevet Januar 15, 2009 Må regne med du blir litt svimmel uten friskluftmaske.Men epoksyen tåler alt omtrent... skal det sprøytes på? males på? pris? må ha ett lysere gulv i garasjen, og noe som er lett å rengjøre!
e30 tic Skrevet Januar 15, 2009 Skrevet Januar 15, 2009 http://www.garasjegulv.no/kom over denne linken da jeg leiter etter noe å ha på garasjegulvet som nå bare er reint betongdekke. Noen som har dette hjemme? Hvordan er det om det kommer olje på, og kansje andre kjemikalier? ser på nettstedet at gulvet ikke vil farge av om det kommer olje på, men står ikke noe om renhold om det skulle renne olje nedi "porene" på flisene... Hvordan er det å legge? Er det virkelig billigere enn å legge epoxy-gulv? hei må vel kunne svare på denne ettersom jeg akkurat har lagt i min garasje. ang epoxy og div 2komponent maling av div slag var valget enkelt for meg, har et gammelt olje"impregnert" gulv uten fukt sperr så noen epoxy eller maling hadde jeg liten tro på. ang kiwitile: det er genialt enkelt å legge, du trenger ikke en gang bøye deg flisene kan trampes sammen med hverandre. har prøvd å knuse en "flis" med snekker hammer på stålunderlag og det lykkes ikke varene ble levert 3 dager etter bestilling. søler man feks 10L olje mitt på gulvet kan man greitt løfte opp feks 6 fliser midt i gulvet for å rengjøre. står vel også at det skal tåle batterisyre etc. virker som di tåler bra med juling vertfall! blir noe ødelagt er det jo bare å bytte ut di skadede. blir man lei av mønsteret er det jo bare å begynne å legge på nye også har selv lagt noen perforerte fliser under bilen slik at evt vann blir drenert bort. legger ved et bilde av en uferdig garasje, men så får du vertfall sett flisene.
Fliid Skrevet Januar 15, 2009 Skrevet Januar 15, 2009 Jeg laget verksted i sommer med nytt betongdekket. Kan ikke si annet enn at jeg er strålende fornøyd, dette er utvilsomt hva jeg ville valgt igjen, om det blir aktuelt. Bruker dette verkstedet vær dag, har rullet verkstedløfter og annet utstyr på dette gulvet, samt kjørt biler ut /inn en god del, osv osv. Epoxyen tåler dette. Viktig (!) Prioriter godt med kroner på gulvet. Du har igjen for dette. Rullet dette på, men obs. Kjøp alt for mye og kun 2 komponent. Betongen suger vanligvis til seg mer enn du tror.
kristian olufsen Skrevet Januar 15, 2009 Skrevet Januar 15, 2009 dette så rått ut:P dette skal jeg ha i min garasje en gang i fremtiden:) flott resultat!
deerepower Skrevet Januar 15, 2009 Skrevet Januar 15, 2009 epoxy'n er vell dårlig hvis du mister tunge gjenstander på den.. da sprekker det opp.. men det er jo bare å rulle på nytt... åsså en annen ting er jo at vannet blir jo ikke borte.. på betong gulvet trekker det seg jo inn.. på jobben har vi et behandla betong gulv.. å det er veldig bra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå