MonsterE46 Skrevet Januar 15, 2009 Skrevet Januar 15, 2009 Hei alle. Jeg monterte angeleyes på bilen min i dag. alt fungerte helt fint. helt til jeg gjorde en tabbe med å klare å dra ut ene kabelen og nå tror jeg at sikringen er røket, jeg fikk opp at parkeringslyset på venstre side ikke fungerer (bilde i desjbordet/panelett), alt står på tysk i bilen og jeg sliter med å skjønne tysk. Noen som vet hvilke sikring det er eller noen meninger om hva som kan har skjedd? Bilen er en BMW 318i E46 1999 modell. På forhånd takk
Glennski Skrevet Januar 15, 2009 Skrevet Januar 15, 2009 Bare å se over sikringene, så ser du fort om en sikring har røket Mest sannsynlig det som har skjedd.
MonsterE46 Skrevet Januar 15, 2009 Forfatter Skrevet Januar 15, 2009 oki..takker. det var litt beroligende å høre at du tror det..hehe.. ble litt redd av tanken om de var ødelagt.. men det var en del sikringer å litt kjedelig å leite igjennom alle..hehe.. så ingen som vet om hvilke det er eller har en oversikt på engelsk eller norsk?
Glennski Skrevet Januar 15, 2009 Skrevet Januar 15, 2009 Se i oversikten på sikringene etter noe som heter "parklichtanlege" eller noe sånt Er ikke helt stødig i tysken selv
Cumberdale Skrevet Januar 15, 2009 Skrevet Januar 15, 2009 kanskje det er er sikring på ledningsnettet du fikk med AE'ene om du kjøpte noe ettermonteringskit også
MonsterE46 Skrevet Januar 16, 2009 Forfatter Skrevet Januar 16, 2009 no har jeg akkurat vært borte i bilen å sett på sikringene, og det viser seg at jeg har ingenting på skjemaet mitt som heter "parklichtanlege". men fant noen som jeg kanskje tenkte kunne være i nærheten, men vet ikke hva de betyr: Lichtmodul og ordet Einparkhilfe, noen som vet ka disse ordene betyr? Begynner å blir rimelig frustrert no..hehe
MonsterE46 Skrevet Januar 16, 2009 Forfatter Skrevet Januar 16, 2009 Tenkte jeg bare kunne legge ut bilder av skjemaet slik at de som kjenner til tysk eller kan litt kanskje finner ut hva venstre parkeringslys er for noe? som dere ser er det ingenting der som heter "parklichtanlege" ene siden av skjemaet andre siden av skjemaet
MonsterE46 Skrevet Januar 16, 2009 Forfatter Skrevet Januar 16, 2009 så det ikke mange tyskere her inne altså
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå