Howrd Skrevet Januar 15, 2009 Skrevet Januar 15, 2009 Kjørte hjem med coupè`n nå nettopp, med dama i sin egen bil foran meg, så ringte hun meg å sa at blinklyset på høyre side holdt på å blinke.. Hva f... tengte jeg .. Trodde ikke helt på det med det samme, men det skjedde visst MANGE ganger i løpet av turen.. Hva i alle dager kan dette la seg gjøre når jeg ikke gir blinklyset 12v? Pilen i instrumentene lyser heller ikke.. and btw, nei, de er ikke orginale.. heller ikke jeg som har installert de, det var forrige eier.. Men, noen som har noe kjennskap til dette litt usedvanlige problemet? kan jo hende lederen (+) kommer borti noe annet med spenning? for jord (-) er jo mot chassis uansett.. Fikk heller ikke til å provosere frem blink ved å kakke litt borti lampa, men kan prøve å røre/følge kabel i morgen, evt se på hvor god jobb som er gjort
Howrd Skrevet Januar 19, 2009 Forfatter Skrevet Januar 19, 2009 er det slik blinklysa er kobla? (sorry kreativt bilde ) Sjønner ikke hvorfor kun det ene blinklyset kommer på noen ganger, for om de er koblet slik som bildet under viser, skulle i så fall alle lysa ha blitt aktivert, men var en tur ut med en som kjørte bak meg, og det gjorde de ikke drittproblem
Olelink Skrevet Januar 19, 2009 Skrevet Januar 19, 2009 fungerer alle blinklysene som de skal når du bruker nødblink/retningsblink da?
Howrd Skrevet Januar 19, 2009 Forfatter Skrevet Januar 19, 2009 De gjør det ja.. Fatter bare ikke:p hehe.. ledig for besøk snart? Vil gjerne se den m3gt`n din;)
takaasen Skrevet Januar 19, 2009 Skrevet Januar 19, 2009 Min tideligere E46 begyne også å kødde me blinklysene. Bavaria fant ikke ut hva det kom av. Det ente med omprogramering av elsysteme/ECU i bilen. og en faktura på 5000. for blinklys. høres teit ut ja
Olelink Skrevet Januar 19, 2009 Skrevet Januar 19, 2009 rart om bare den ene pæra blinker, for om de er koblet som du tegnet så burde jo alle tre på de siden også blinke du finner ikke koblingskjema på nett da? hehe, joa vi må vel få tid til en åpen dag i garasjen det men da må det ryddes litt først
Howrd Skrevet Januar 19, 2009 Forfatter Skrevet Januar 19, 2009 hehehe:p Vi får ta det til helga;) skal se om jeg finner non kretser på autodata, men må laste det ned først;)
Howrd Skrevet Januar 19, 2009 Forfatter Skrevet Januar 19, 2009 Min tideligere E46 begyne også å kødde me blinklysene. Bavaria fant ikke ut hva det kom av. Det ente med omprogramering av elsysteme/ECU i bilen. og en faktura på 5000. for blinklys. høres teit ut ja På hvilken måte da? likens symptom som meg eller? Var det mer innviklet?
Ostnes Skrevet Januar 19, 2009 Skrevet Januar 19, 2009 Prøv å bytt parklyspæra, kan være check-kontrollen som tuller pga dårlig Pære elns
Olelink Skrevet Januar 20, 2009 Skrevet Januar 20, 2009 hehehe:p Vi får ta det til helga;) skal se om jeg finner non kretser på autodata, men må laste det ned først;) Ja vi finner vel en dag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå