Gå til innhold

blinklys lever sitt eget liv, E46 coupè :S

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjørte hjem med coupè`n nå nettopp, med dama i sin egen bil foran meg, så ringte hun meg å sa at blinklyset på høyre side holdt på å blinke.. Hva f... tengte jeg :shock: .. Trodde ikke helt på det med det samme, men det skjedde visst MANGE ganger i løpet av turen..

Hva i alle dager kan dette la seg gjøre når jeg ikke gir blinklyset 12v?

Pilen i instrumentene lyser heller ikke..

and btw, nei, de er ikke orginale.. :P heller ikke jeg som har installert de, det var forrige eier.. Men, noen som har noe kjennskap til dette litt usedvanlige problemet? :?

kan jo hende lederen (+) kommer borti noe annet med spenning? for jord (-) er jo mot chassis uansett..

Fikk heller ikke til å provosere frem blink ved å kakke litt borti lampa, men kan prøve å røre/følge kabel i morgen, evt se på hvor god jobb som er gjort :wink:

Skrevet

er det slik blinklysa er kobla? (sorry kreativt bilde :D )

Sjønner ikke hvorfor kun det ene blinklyset kommer på noen ganger, for om de er koblet slik som bildet under viser, skulle i så fall alle lysa ha blitt aktivert, men var en tur ut med en som kjørte bak meg, og det gjorde de ikke :?:lol:

drittproblem :evil:

ocrz15619n3hm3t517ew.jpg

Skrevet

Min tideligere E46 begyne også å kødde me blinklysene. Bavaria fant ikke ut hva det kom av. Det ente med omprogramering av elsysteme/ECU i bilen. og en faktura på 5000. for blinklys. :x høres teit ut ja

Skrevet

rart om bare den ene pæra blinker, for om de er koblet som du tegnet så burde jo alle tre på de siden også blinke :P

du finner ikke koblingskjema på nett da?

hehe, joa vi må vel få tid til en åpen dag i garasjen det :)

men da må det ryddes litt først 8-[

Skrevet
Min tideligere E46 begyne også å kødde me blinklysene. Bavaria fant ikke ut hva det kom av. Det ente med omprogramering av elsysteme/ECU i bilen. og en faktura på 5000. for blinklys. :x høres teit ut ja

På hvilken måte da? likens symptom som meg eller? Var det mer innviklet?

Skrevet
hehehe:p Vi får ta det til helga;) skal se om jeg finner non kretser på autodata, men må laste det ned først;)

Ja vi finner vel en dag ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...