hxander Skrevet Januar 15, 2009 Skrevet Januar 15, 2009 Hvor langt kan en M50 gå før jeg bør begynne å tenke på å skifte reg. kjede?
jensemann23 Skrevet Januar 15, 2009 Skrevet Januar 15, 2009 livet ut. men hvis det rasler i kjedet kan det tenkes at du bør skifte. Det er uansett en billig garanti for motor ras.
viplash Skrevet Januar 15, 2009 Skrevet Januar 15, 2009 I utgangspunktet, og merk deg I UTGANGSPUNKTET, så trenger du aldri tenke på og skifte kjede på en M50. Pass på og husk intervaler med oljeskift, og sjekk kjede strammeren og slikt i ny og ned. For den kan det hende du må bytte til tider.
hxander Skrevet Januar 16, 2009 Forfatter Skrevet Januar 16, 2009 Takker for gode svar! kjedestrammeren har jeg sjekket, og den er ok Ellers har det blitt skiftet olje med 10 000km intervall. Da vet jeg ivertfall at jeg ikkje behøver bekymre meg for kjeda
Fliid Skrevet Januar 17, 2009 Skrevet Januar 17, 2009 Ta en stor skjekk av kjede og resten av tilbehøret ved 800 tusen. Er vel en stund til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå