kristols Skrevet Januar 16, 2009 Skrevet Januar 16, 2009 ...kom endelig over noe tørr asfalt i dag, og bestemte meg for å teste hvor langt opp på turtall jeg kunne dra den nyombygde bimmeren. Ble ganske paff da jeg dro på og motoren nykket veldig på 5500 rpm, for så å fortsette oppover, fremdeles litt nykkete. Pådraget er helt fint opp til 5500, men da skjer det noe. Hva i alle dager kan dette skyldes?? Gode forslag mottas med takk:) Har ikke fått kjørt diagnose etter dette (var OK! på onsdag), men skal ta å gjøre det i tilfelle den har registrert en feil. Er uhyre skjelden jeg kjører på høyt turtall, men er greit å vite at alt er ok....
E36Cab1 Skrevet Januar 16, 2009 Skrevet Januar 16, 2009 Sjekk/skift plugger og bensinfilter til å begynne med.
takaasen Skrevet Januar 16, 2009 Skrevet Januar 16, 2009 ja skjekk plygger, jeg hadde bare kjøpt nye uansett. se etter vann/fuktighet nede i plygg hullene. turtallssperra skal ikke være før 6500. kan jo være noe vanos greier også. tror den skal slå inn i det området hvist jeg ikke tar heil feil.
kristols Skrevet Januar 16, 2009 Forfatter Skrevet Januar 16, 2009 takk for svar! har nettopp skiftet pluggene, og alt så ok ut da jeg gjorde det. Bensinfilteret er også nytt, men det er til 316...kan hende det er litt lite fart i det. Da jeg satte inn motoren, var jeg litt usikker på send og returslangene for bensin, dog jeg tror jeg fikk det til på første forsøk. Vil motoren gå dersom disse har byttet plass..?
kristols Skrevet Mars 4, 2009 Forfatter Skrevet Mars 4, 2009 Nytt filter ga mer guffe, uten tvil! Takk for hjelpen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå