sammigun Skrevet Januar 16, 2009 Share Skrevet Januar 16, 2009 Fikk denne bilen i innbytte på en 520i som jeg solgte her om dagen. Forholdsvis hel og fin for rust, selv om det finnes litt på kanalene. Er ellers litt arbeid på denne, bl.a. er eksosen dårlig, dempere bak må byttes, oljelekasje på motor og ikke minst er den blitt påkjørt i høyre hjørne framme og trenger en ny skjerm, støtfanger og lykt. Speedometer viser 325000. Bilen står med skiltene på, og er EU-ok frem til april iår. Vil helst selge bilen komplett, men får jeg nok respons på deler, så blir den hugget. Den står i Arendal. Kom med bud, bilen skal bort! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xcuze Skrevet Januar 16, 2009 Share Skrevet Januar 16, 2009 ca pris klasse?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet Januar 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2009 Ja, nå er budet oppi svimlende 3500 blanke norske kr....... Hadde vel håpt på litt mer for denne, men.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Januar 18, 2009 Share Skrevet Januar 18, 2009 byr 3600. denne som lå til 5000kr på finn det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet Januar 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2009 Om denne har lagt på finn, vet jeg ingenting om. Jeg har bare tatt den i innbytte. Budet er nå 5500... Bilen skal vekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet Januar 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2009 SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg